شاخص بورس 18 هزار واحد ریزش کرد

    کد خبر :875509
شاخص بورس 18 هزار واحد ریزش کرد

روند حرکت بازار سرمایه امروز نزولی بود بطوریکه شاخص کل بورس بیش از 18 هزار واحد کاهش یافت.

شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۴۱۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۶۳۰ واحد سقوط کرد و در رقم ۳۶۳ هزار و ۴۶۹ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۳۴۰ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۸۶ نماد بورسی مثبت و ۳۰۵ نماد منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری غدیر و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۷۱ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۸ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال انجام شد.

۱۰۲ نماد فرابورسی مثبت و ۱۳۹ نماد منفی بودند که از میان آنها پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. در بازار امروز صف‌های فروش به ارزش ۵۱۳۶ میلیارد ریال بر صف‌های خرید به ارزش ۹۷۳ میلیارد ریال غلبه کردند. همچنین بیشترین خروج پول هوشمند مربوط به نمادهای اهرم، کارا و کارین و بیشترین ورود پول هوشمند نیز مربوط به نمادهای خ کاوه، هـ فارس و زلپارس بود.

ایران جیب

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید