سی‌ان‌ان: آمریکا نمی‌تواند در برابر تهدیدات نظامی ایران از همه چیز محافظت کند

    کد خبر :670855

شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی درباره وعده انتقام مقامات ایران در پی شهادت سردار سلیمانی در حمله هوایی آمریکا به وجود حدود 800 پایگاه نظامی و لجیستیک آمریکایی در نقاط مختلف دنیا اشاره و تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند از همه چیز محافظت کند.

 

شبکه سی‌ان‌ان در این گزارش به صحبت‌های سردار حسین دهقان مشاور رهبری در گفت‌وگو با همین شبکه اشاره کرده است که در آن گفته بود، پاسخ تهران به شهادت قاسم سلیمانی ضربه‌ای مستقیم به پایگاه‌های نظامی آمریکا خواهد بود.

 

سی‌ان‌ان با اشاره به اینکه آمریکا در نقاط مختلف دنیا حدود 800 پایگاه نظامی و تاسیسات لجیستیک دارد، گزارش داد: هر یک از این مراکز آمریکایی، اعم از سرباز، تفنگدار خلبان و اعضای نیروی دریایی می‌تواند هدف باشد. کارل شوستر رئیس پیشین عملیات‌ها در مرکز اطلاعات مشترک فرماندهی آمریکا در اقیانوس آرام گفت: راه‌های زیادی برای ضربه زدن به پرسنل نظامی آمریکا وجود دارد و شما نمی‌توانید از همه محافظت کنید.

 

به گزارش ایسنا،این شبکه یادآور شد که این تهدید می‌تواند از سوی نیروهای ایرانی یا گروه‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی باشد که روابط عمیقی با تهران دارند. رهبر حزب‌الله لبنان روز یک‌شنبه گفت که برای گرفتن انتقام قاسم سلیمانی آماده است.

 

سی‌ان‌ان در گزارش خود با برشمردن نقاط متعلق به آمریکا که می‌تواند هدف تهدید قرار گیرد، تاکید کرد: آمریکا نمی‌تواند همیشه از همه چیز محافظت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید