سوپراسپرت بوگاتی شیرون L’Ébé معرفی شد/ خودرویی طلایی

    کد خبر :921842

شرکت بوگاتی تولیدکننده سوپراسپرت های گران قیمت، به تازگی محصولی ویژه از مدل شیرون را معرفی کرده که به عنوان شیرون L’Ébé شناخته می شود و در آن از طلا 24 عیار به کار گرفته شد.

بازتاب-همانطور که از تصاویر این مدل می‌توان مشاهده کرد، نسخه L’Ébé شیرون دارای برخی بخش‌های بیرونی و لوگو از جنس طلاست. با این نسخه شیرون بوگاتی سعی کرده محصولی قدرتمند و در عین حال خاص را به مشتری ویژه خود ارائه دهد.

سوپراسپرت بوگاتی شیرون L’Ébé معرفی شد-1

نشان EB روی بخش‌هایی مانند درپوش بنزین و برخی دیگر گنجانده شد. رینگ‌های شیرون L’Ébé دارای حاشیه طلایی بوده که از جنس طلا 24 عیار است. رینگ‌ها 44 سانت طول و 40 سانت عرض دارد.

علاوه بر رینگ، خط روی کاپوت، حاشیه جلوپنجره نیز از جنس طلا هستند. ترکیب طلا و رنگ بدنه جلوه ظاهری چشم نوازی را برای بوگاتی شیرون L’Ébé به وجود آورد. گذشته از آن طلا، باید به متریال فیبرکربنی هم اشاره کرد که نقش بسزایی در افزایش آیرودینامیک حرکتی این مدل دارند.

سوپراسپرت بوگاتی شیرون L’Ébé معرفی شد-2

پیشرانه تغییری با نسخه دیگر نداشته و همچنان 8.0 لیتری 16 سیلندر بوده که قدرت 1104 اسب بخاری تولید می‌کند. جزئیات قیمت و تعداد مدلی که ساخته می‌شود اعلام نشد اما انتظار داریم قیمت بالا و تیراژ به شدت پایین باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید