سونی و معرفی موزیک پلیر واکمن NW-A306

    کد خبر :966596
واکمن NW-A306

سونی با معرفی واکمن جدید NW-A306 مدل جدیدی را به سری موزیک پلیرهای واکمن خود افزود، دستگاهی که تا 36 ساعت عمرباتری برای پخش موسیقی داشته و قیمت آن چندان ارزان نیست.

بازتاب-سونی گفته است که واکمن جدید دارای DSEE Ultimate بوده که برای افزایش کیفیت پخش موسیقی مورد استفاده قرار گرفت. NW-A306 برای کاربران فعالی طراحی شده که به دنبال صدا و سبک با کیفیت هستند. این پلیر موسیقی شیک و جمع و جور به کاربران امکان می‌دهد موسیقی مورد علاقه خود را دانلود و پخش کنند. سری NW-A306 به لطف سازگاری کامل با Wi-Fi، تنها 113 گرم وزن داشته و با نمایشگر لمسی 3.6 اینچی، افراد تجربه کاربری راحتی خواهند داشت.

NW-A306 از Edge-AI (هوش مصنوعی)، DSEE Ultimate (موتور تقویت صدای دیجیتال) استفاده می‌کند که فایل‌های موسیقی دیجیتال فشرده شده را با دقت به کیفیت بالاتر ارتقا می‌دهد. الگوریتم در حال تکامل اکنون مزایای بیشتری را برای صدای کدک بدون تلفات با کیفیت CD ارائه می‌دهد. بازیابی ظرافت‌های صوتی و محدوده دینامیکی تجربه شنیداری غنی‌تر و کامل‌تر را فراهم می‌کند.

واکمن NW-A306

با پیشرفت بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی، شنوندگان می‌توانند از DSEE Ultimate برای ارتقای کیفیت موسیقی لذت ببرند، چه پخش‌شده با Wi-Fi یا دانلود شده باشد. Plus DSEE Ultimate را می‌توان با هدفون‌های بی سیم نیز لذت برد.

این محصول شرکت سونی با قیمت 400 یورو بزودی عرضه می‌شود. باید منتظر ماند تا شرکت سونی این محصول را معرفی کرده و به علاقمندان موزیک آن را ارائه خواهد داد. پیش بینی شده بزودی شاهد عرضه این محصول در بازار اروپا و سپس ایالات متحده باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید