ساعت اپل واچ سال 2025 به پنل micro-LED معرفی می‌شود

    کد خبر :966419
اپل واچ

خط فعلی اپل واچ از نمایشگرهای OLED استفاده می‌کند. طبق گزارشات منتشر شده توسط 9to5Mac، راس یانگ، تحلیلگر صنعت، اعلام کرده است که اپل ممکن است صفحه نمایش ساعت هوشمند خود را ارتقا دهد و از پنل‌های میکرو LED برای اپل واچ استفاده کند.

بازتاب-پیش از این، تحلیلگر دیگری به نام جف پو ادعا کرده بود که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سایز صفحه نمایش اپل واچ اولترا و روی آوردن به فناوری نمایشگر میکرو LED از سال 2024 است.

طبق این گزارش، اپل احتمالاً در سال 2024 تولید پنل‌های میکرو ال ای دی برای اپل واچ را آغاز خواهد کرد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که انتظار می‌رود اولین محصول تا بهار 2025 برای مشتریان در دسترس قرار گیرد. اپل با نمایشگرهای میکرو LED کار می‌کند. پیش از این، در سال 2019، گزارشی ادعا کرد که اپل واچ ممکن است در سال 2020 به پنل‌های microLED روی بیاورد. با این حال، این اتفاق نیفتاد و شرکت فناوری نمایشگر OLED را از زمان معرفی آن در سال 2015 حفظ کرد.

اپل واچ

 جدیدترین و گران‌ترین ساعت یعنی اپل واچ اولترا همچنین دارای صفحه نمایش OLED است. نمایشگر میکرو ال ای دی مزایای متعددی را نسبت به پنل‌های OLED فعلی مورد استفاده دارد. پنل‌های میکرو ال ای دی نه تنها از سطوح بالاتری از روشنایی پشتیبانی می‌کنند، بلکه خروجی رنگ ثابت‌تری نسبت به OLED ارائه می‌دهند. جدا از این، پنل‌های میکرو ال‌ای‌دی در مقایسه با OLED‌ها از مصرف انرژی بیشتری برخوردار هستند و کمتر در برابر سوختن صفحه نمایش آسیب‌پذیر هستند. بهره‌وری انرژی در اپل واچ بسیار مهم است زیرا هر دقیقه عمر باتری اهمیت دارد.

این گزارش توضیح می‌دهد که تغییرات در فناوری نمایشگر زمانی قابل توجه است که می‌تواند در جنبه‌هایی مانند بهره‌وری انرژی و عمر باتری بهبودهایی ارائه دهد. این گزارش می‌افزاید، اگر اپل واچ با میکرو ال ای دی می‌تواند عمر باتری را به خصوص در مدل‌های غیر اولترا بهبود بخشد، این تغییر ارزش ایجاد کردن دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید