سهراب بختیاری‌زاده: بازی با عمان بهترین فرصت برای ارزیابی تیم امید است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱
    کد خبر :416464

سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که دیدار دوستانه با عمان بهترین فرصت برای بررسی شرایط تیم و بازیکنان است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سهراب بختیاری‌زاده در خصوص آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید اظهار داشت: خوشبختانه اردوی جدید را با برنامه‌ریزی مناسب آغاز کرده‌ایم و برای حضور در یک مسابقه دوستانه مهم برابر عمان آماده می‌شویم. شرایط جوی طبیعتا روی تمرینات ما اثرگذار بوده، اما با این وجود هدف اصلی آماده کردن تیم برای بازی روز 29 آبان در مسقط مقابل عمان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این تیم از چند ماه پیش شکل گرفته و ما تلاش می‌کنیم اعضای تیم هر چند ماه در کنار هم قرار بگیرند و در فرصت‌های فیفادی مسابقه‌های دوستانه مهمی را برگزار کنند. در فاصله باقیمانده تا فروردین و آغاز بازی‌های مقدماتی، مهمترین اتفاق برگزاری همین بازی‌هاست. خوشبختانه فعلاً بازی عمان هماهنگ شده که مسابقه بسیار مهمی است و بهترین فرصت برای بررسی شرایط تیم و بازیکنان محسوب می‌شود. امیدواریم همچنان این برنامه‌ها و برگزاری اینگونه مسابقات ادامه داشته باشد.

مربی تیم فوتبال امید در خصوص گروه‌بندی مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز گفت: ما با تیم‌های قدرتمندی همگروه شده‌ایم، به طور کلی گروه آسانی وجود ندارد. نباید تصور کنیم چون بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود کار آسانی داریم. این تفکر به هیچ وجه درست نیست. باید با جدیت خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم و با قدرت به مرحله نهایی برسیم، چرا که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید بزرگ فکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید