صعود امیدهای ایران به مرحله حذفی بازی های آسیایی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱
    کد خبر :1023082
تیم ملی امید
دو تیم ملی امید ایران و مغولستان در سومین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی پر گل ۳ بر صفر شاگردان عنایتی پایان رسید.

ترکیب تیم امید ایران: سیدحسین حسینی، سامان فلاح (۲۷ – امیر جعفری)، سینا شاه عباسی، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی (۵۷ – ارسلان مطهری)، محمد عمری ( ۵۷- محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (۸۰ – فردین یوسفی)، آریا برزگر (۵۸ – امید حامدی فر)

گلزنان: مهدی ممی زاده، محمد عمری و آریا برزگر

داور: توریق منیر

شرح بازی

گل اول ایران (۱): با شروع بازی فشار ایران روی دروازه مغولستان شروع شد و در ثانیه ۴۰ مسابقه سانتر زمین گودرزی از سمت راست و ضربه مهدی ممی زاده در محوطه جریمه به تور دروازه تیم حریف چسبید تا ایران با گلی زود هنگام پیش بیفتد.

دقیقه ۲۵: خورل باتار کاپیتان مغول‌ها با تکل خطرناک روی پای سامان فلاح با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. سامان فلاح پس از این صحنه به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و امیر جعفری جایگزین او شد.

مغولستان با وجود یک بازیکن کمتر دو موقعیت خطرناک روی دروازه سید حسین حسینی ایجاد کردند اما ناموفق بودند.

گل دوم ایران (۱+۴۵): حملات ایران در ادامه برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر ادامه پیدا کرد تا این‌که در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده سانتر گودرزی و اثرگذار آریا برزگر در مقابل دروازه خالی به عمری رسید و ضربه محمد عمری برای دومین بار وارد دروازه مغولستان شد.

گل سوم ایران (۵۷): توپ ربایی آریا برزگر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد و ضربه بغل پای این بازیکن در گوشه دروازه مغولستان جای گرفت.

در ادامه نیز توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ایران با این پیروزی ۷ امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

نتایج سایر دیدارهای امروز:

امید قرقیزستان ۴-۱ امید چین تایپه

امید کره شمالی ۱-۰ امید اندونزی

امید چین ۰-۰ امید بنگلادش

امید میانمار ۰-۱ امید هند

امید کره جنوبی ۳-۰ امید بحرین

امید تایلند ۱-۱ امید کویت

امید ویتنام ۰-۳ امید عربستان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید