«سلامت خیال» به آنتن شبکه سلامت رسید

    کد خبر :589324

«سلامت خیال» عنوان برنامه‌ای است که اولین قسمت آن همزمان با عید سعید قربان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

محمد رژدام تهیه‌کننده «سلامت خیال» درباره تولید این برنامه جدید در شبکه سلامتگفت: با هدف آرامش بخشی به مخاطبان شبکه سلامت در نظر داریم برنامه‌ای با محوریت تصاویر جذاب طبیعت، موسیقی و متون انگیزشی تولید کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه از کارشناسان حوزه روانشناسی دعوت می‌شود تا در آیتم های کوتاه نکاتی را به مخاطبان در زمینه بالا رفتن انگیزه یادآوری کنند. همزمان با عید سعید قربان اولین برنامه به صورت زنده و با اجرای سبحان اکرامی صداپیشه و مجری با سابقه رادیو پخش می شود. همچنین از آقایان بهروز مصائبی، محمد بابایی و فریدون بیگلری خواننده های موسیقی پاپ دعوت کرده‌ایم تا لحظاتی پرنشاط را برای بینندگانمان رقم زنند.

محمد رژدام در مورد حضور روانشناسان چنین توضیح داد: در برنامه امشب ۲۰ مرداد شهناز گیلی و اسرافیلیان به عنوان کارشناسان حوزه روانشناسی نکاتی در مورد روحیه بخشی، ایجاد امید در زندگی و .. را گوشزد خواهند کرد. تلاش کرده‌ایم تا این بسته های آموزشی به شکل کاربردی و قابل اجرا در افراد مختلف باشند. همچنین متن‌ها و داستانک‌هایی توسط مجری برنامه قرائت می‌شود که حاوی نکاتی در مورد سلامت روح و روان است.

به گزارش مهر،انیمیشن یک دقیقه ای با مضمون توصیه های ایمنی هنگام رانندگی موضوع دیگری بود که این تهیه کننده بر آن اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات رفتارهای ترافیکی در ایران عصبانیت در هنگام رانندگی است که یک انیمیشن موزیکال در اولین قسمت پخش خواهیم کرد تا در آن روش های آرامش بخشی در زمان رانندگی آموزش داده شود.

برنامه «سلامت خیال» امشب ساعت ۲۳ به مدت ۵۵ دقیقه، و بازپخش آن فردا ساعت ۱۱ روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید