سرچ خرید بیت کوین با کاهش استقبال در گوگل رو به رو شد

    کد خبر :939737

بیت کوین از ابتدای سال کاهش قیمت داشته است، اما در 9 سپتامبر، بیت کوین به بالای 20000 دلار رسید که به طور قابل توجهی علاقه سرمایه گذاران را افزایش داد. اما به نظر رسیده همچنان تمایل به خرید این ارزدیجیتال پایین است.

بازتاب-‌اگر قبل از اولین ماه پاییز، علاقه جستجو در گوگل برای عبارت “خرید بیت کوین” به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته رسیده بود، طبق گفته فینبولد، در 10 سپتامبر، یک معکوس به وجود می‌آمد.

سرچ خرید بیت کوین با کاهش استقبال در گوگل رو به رو شد

جالب توجه است، آخرین باری که علاقه کم به کلمات کلیدی در 17 اکتبر 2020 ثبت شد، زمانی که این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای یک رالی جدید بود که در بازار صعودی 2021 به اوج خود رسید. تفکیک فعالیت‌های جستجو براساس منطقه نشان می‌دهد که بیشترین تعداد جستجوها از نیجریه، با حداکثر امتیاز محبوبیت 100 و پس از آن غنا با 33 است. کامرون با 30 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

به طور کلی، علاقه کلی به بیت کوین کاهش یافته است، بنابراین به این واقعیت نسبت داده می‌شود که این دارایی تقریباً 70 درصد از بالاترین رکورد ثبت شده در نوامبر 2021 را از دست داد. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا باری دیگر بیت کوین می‌تواند نظر علاقمندان را جلب کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید