سرقت ۳۰ میلیاردی زن جوان در تهران

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۰۵
    کد خبر :993026
سرقت ۳۰ میلیاردی زن جوان در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ محمد گودرزی بیان داشت: با وقوع سرقت از منزل مسکونی در محدوده دربند تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری ۱۲۲ این پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با جلب اعتماد صاحب‌خانه اقدام به کش روی و سرقت اموال کرده است.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم که خانمی حدوداً ۳۵ ساله بود را شناسایی شد که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در سیزدهم فروردین ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از ۴۸ ساعت پس از سرقت شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه محل اختفای اموال شناسایی و اموال سرقتی شامل طلاجات به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری دربند در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی، عنوان کرد.

به گزارش مهر، به گفته این مقام انتظامی تاکنون ۲ مال باخته به کلانتری مراجعه و با شناسایی متهم شکایت خود را ثبت کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید