سرفیس استودیو 2 پلاس مایکروسافت معرفی شد

    کد خبر :946616
سرفیس استودیو 2 پلاس

شرکت مایکروسافت به تازگی از آل این وان جدید و گران قیمت خود به نام سرفیس استودیو 2 پلاس رونمایی کرد. دستگاهی که اگرچه نسبت به مدل پیشین تغییرات آن بیشتر در بخش سخت افزاری بوده، یک مدل گران قیمت هم به حساب می آید.

بازتاب-‌‌ واقعیت این است که مدل سرفیس استودیو 2 چهار سال پیش عرضه شد و خیلی مشخص نیست که چرا مدل جدید سرفیس استودیو 3 نامیده نمی شود. به خصوص که تفاوت عملکرد بسیار زیاد است.

در عین حال، سؤالاتی در مورد برخی از مؤلفه ها وجود دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش دقیقاً یکسان است: یک پنل 28 اینچی با وضوح 4500 در 3000 پیکسل است. اما در اینجا با توجه به ویژگی ها، به سختی می توان از کاستی ها شکایت کرد. اما در عین حال، قلب آخرین رایانه شخصی که بسیار گران قیمت است، با جدیدترین پردازنده ها فاصله دارد.

در حالی که انتظار می‌رود این شرکت نسل دوازدهم اینتل را برای لپ‌تاپ‌های سرفیس خود انتخاب کند، اما هنوز موبایل Raptor Lake ندارد، Surface Studio 2+ بر اساس Core i7-11370H ساخته شده است. یعنی این نه تنها یک CPU از نسل Tiger Lake است، بلکه فقط یک CPU چهار هسته ای است. و در پس زمینه قیمت مونوبلاک که 4500 دلار است، حتی غیرمعمول تر به نظر می رسد. غیرممکن است که به صراحت بگوییم، اما به احتمال زیاد این ناکارآمدترین رایانه شخصی آماده موجود در بازار در این رده قیمتی است.

سرفیس استودیو 2 پلاس مایکروسافت معرفی شد

اما چنین سوالاتی برای زیرسیستم گرافیک وجود ندارد. GeForce RTX 3060 در اینجا نصب شده است که البته از سریعترین آن فاصله زیادی دارد، اما همچنان یک راه حل مدرن و شایسته است.

پیکربندی رایانه شخصی جدید مایکروسافت همچنین شامل 32 گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه اس اس دی، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1، بلندگوهای استریو، یک ماژول TPM 2.0، یک دوربین با پشتیبانی از Windows Hello، سه پورت USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4، درگاه USB 3.1 و RJ45 می‌شود. شایان ذکر است که پشتیبانی از قلم، که در آن گنجانده شده است، و همچنین ماوس با صفحه کلید هم دارد.

به طور جداگانه، لازم به ذکر است که موقعیت یابی، اگرچه در چهار سال گذشته تغییر نکرده و همچنین طراحی. این دستگاه بر روی خلاقیت، کار با داده های مختلف، چند وظیفه ای و غیره متمرکز است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید