سردار اشتری: فرماندهان انتظامی هشت استان معرفی می شوند

    کد خبر :82134

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرماندهان انتظامی هشت استان کشور تا هفته آینده تعیین و معرفی می شوند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: تاکنون فرماندهان انتظامی استان های تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اصفهان معرفی و از خدمات فرماندهان پیشین تجلیل شده است.
وی با بیان اینکه برای انتخاب فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان از سال قبل به فکر بودیم ، گفت: اصفهان از شرایط خاصی برخوردار است بنابراین انتخاب فرمانده جدید با حساسیت های بیشتری همراه بود.
فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از سردار آقاخانی فرمانده پیشین ناجا در استان اصفهان گفت: سردار معصوم بیگی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان از تجربیات ارزشمندی برخوردار است و پیش از این مسئولت جانشینی پلیس پیشگیری کشور را برعهده داشت.
وی اضافه کرد: با تعامل و برنامه ریزی مناسب سردار معصوم بیگی خدمات ویژه ای در کلانتری های کشور انجام شد و این مجموعه ها با برنامه ریزی بهتری به خدمات خود ادامه دادند.
سردار اشتری تغییرات مدیریتی در نیروی انتظامی را باعث شادابی وتحرک بیشتر این نیرو ارزیابی کرد و گفت: سیاست های نیروی انتظامی یکسان است اما شیوه ها و روش های اجرا می تواند با شادابی بیشتر باعث افزایش بهروری شود.
وی با اشاره به اینکه فرماندهان استان ها برای یک دوره سه ساله منصوب می شوند، افزود: با آنکه از مدت پایان تصدی فرماندهی برخی استان ها از جمله اصفهان 2 سال گذشته بود تصمیم گرفته شد تا تغییر فرماندهی انتظامی در این استان ها به پس از انتخابات موکول شود.
سردار اشتری در ادامه گفت : نیروی انتظامی در کنار مردم و برای حفظ امنیت کشور تلاش می کند و آمرمردم نیست.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در عین اقتدار با عطوفت و مهربانی در کنار مردم قرار دارد اما با قانون گریزان و افراد شرور با جدیت برخورد می کند.
فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس باید حرفه ای و دانش بنیان باشد و با روحیه جهادی، تلاش مخلصانه را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی افزود: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف مشغول به خدمت است و با بسیاری از تهدیدها از جمله نظامی، اجتماعی و فضای مجازی مقابله می کند.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: پلیس ایران مجموعه ای جامعه محور و اجتماعی است و از تمام ظرفیت ها برای اجرای صحیح مسئولیت ها و وظایف خود بهره می گیرد.
وی افزود: نیروی انتظامی پناهگاه افرادی است که به آنها ظلم شده و انجام امور مردم و خدمت به آنها افتخار و توفیقی برای این نیروست.
فرمانده ناجا با اشاره به ارائه خدمات نیروی انتظامی به مردم، گفت: برای مثال سالانه 30 میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیس (110 ) تماس برقرار و بیش از 60 درصد از این تماس ها به اقدام های عملیاتی منجرمی شود.
وی افزود: مشارکت مردم، مسئولان، سازمان ها و نهادهای مختلف امری ضروری به شمار می رود و این انسجام و همدلی باعث شده تا امنیت کشور با بهترین شرایط حفظ شود.
سردار اشتری فراگیری ، گستردگی ، جامعه محوری ، مردمی بودن و تمسک به ولایت را از جمله صفات بارز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برشمرد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با حضور استاندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استان اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد.
در این مراسم سردار مهدی معصوم بیگی به عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان معرفی و از سردار عبدالرضا آقاخانی قدردانی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید