آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشت زائران

    کد خبر :848866

فرمانده ناجا از آمادگی این نیرو برای بازگشت زوار خبر داد و گفت: پلیس با بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نیرو و توسعه گیت‌های ورودی تلاش کرده زوار بدون دغدغه و معطلی در مرز‌های ورودی به کشور بازگردند.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری با حضور در قرارگاه اربعین ناجا ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: همانطور که مردم شریف و عزادار حسینی (ع) استحضار دارند کارکنان نیروی انتظامی در این ایام بخصوص در مرز‌ها حضور داشته و در حال خدمت رسانی به زائران عزیز هستند.

وی با تاکید به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران، یادآور شد: امسال به دلیل کرونا میزان تردد زائران با محدودیت‌هایی روبه‌رو بود، اما ناجا با توجه به تجربه سال‌های گذشته برای ارائه تسهیلات لازم در خصوص بازگشت زوار گرامی، بنا به ضرورت در مرز‌های هوایی و زمینی با تمام توان در خدمت عزیزان است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ثواب خدمت رسانی به عاشقان حسینی (ع) کمتر از زیارت نیست، گفت: نیروی انتظامی با حداکثر توان و آمادگی در حال خدمت رسانی به زائران عزیز در مرز‌های هوایی و زمینی است.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا برای ارائه تسهیلات مناسب به زوار اربعین در مسیر‌های بازگشت همانند سال‌های گذشته آمادگی کامل دارد، افزود: پلیس با بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نیرو و توسعه گیت‌های ورودی تلاش کرده زوار بدون دغدغه و کمترین معطلی در مرز‌های ورودی به میهن اسلامی بازگردند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور ضمن تشکر از مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل همکاری با ماموران نیروی انتظامی و عمل به توصیه‌های پلیس و مسئولان، تصریح کرد: ان‌شاءالله زائران اربعین حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیر در نظر گرفته شده در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید