سامسونگ گلکسی M33 و گلکسی M23 را معرفی کرد

    کد خبر :892984

در کنار گوشی‌های جدید گلکسی A23 و گلکسی A13، سامسونگ به‌تازگی از گوشی‌های جدید سری Galaxy M خود نیز رونمایی کرده است. گلکسی M33 و گلکسی M23 با تمرکز روی باتری و شارژدهی به بازار عرضه خواهند شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_این دو گوشی نیز مشخصات فنی شبیه به یکدیگر دارند. هر دو گوشی از نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ استفاده می‌کنند. این نمایشگرها نسبت تصویر ۲۰:۹ داشته و با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ وضوح بسیار خوبی هم دارند.

با این‌حال طراحی پشت این دو گوشی متفاوت است. گلکسی M23 با چینش دوربین عمودی خود شباهت بیشتری به سری گلکسی A دارد. این درحالیست که سامسونگ دوربین چهارگانه گلکسی M33 را به شکل مربعی در پشت گوشی قرار داده است. جلوی گوشی اما دوباره شاهد تشابه ظاهری هستیم. هر دو گوشی از حاشیه نسبتاً ضخیم در پایین نمایشگر و بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی استفاده می‌کنند.

گلکسی M23 حدود ۸.۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۸ گرم وزن دارد. اما گلکسی M33‌ برای استفاده از باتری بزرگ‌تر، ضخامت ۹.۴ میلی‌متری و وزن ۲۱۵ گرمی خواهد داشت. سامسونگ بار دیگر از نام بردن مشخصات دقیق تراشه مورد استفاده در این گوشی‌ها خودداری کرده است. هر دو گوشی اما از تراشه‌های هشت هسته‌ای استفاده می‌کنند. با این‌حال انتظار داریم سامسونگ برای گلکسی M33 تراشه نسبتاً قوی‌تری را در نظر گرفته باشد. گلکسی M23 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. این درحالیست که حافظه رم در گلکسی M33 به ۶ یا ۸ گیگابایت ارتقا یافته است.

هر دو گوشی از حافظه eMMC 5.1 استفاده کرده و امکان گسترش فضا با درگاه کارت حافظه microSD را نیز دارند. سامسونگ این میان‌رده‌ها را با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 روانه بازار خواهد کرد.

شباهت‌ها در بخش دوربین هم ادامه دارد. سامسونگ از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده کرده است. یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی نیز دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. سامسونگ در گلکسی M33 یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم اضافه کرده که بعید می‌دانیم کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

هر دو گوشی قادر به فیلم‌برداری با وضوح فول اچ‌دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هستند. دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گلکسی M23 و گلکسی M33 به ترتیب دارای باتری‌های ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. با توجه به مشخصات پردازنده و نمایشگر، انتظار داریم این گوشی‌ها دوام شارژ دو روزه را برای شما تضمین کنند. با این‌حال هنوز درمورد سرعت شارژ و آداپتور درون جعبه اطلاعاتی در اختیار نداریم. سامسونگ قیمت و زمان عرضه این گوشی‌ها را نیز در آینده اعلام خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید