سامسونگ و معرفی نمایشگر دومنظوره برای گوشی‌های تاشو

    کد خبر :964620
سامسونگ

سال گذشته در نمایشگاه CES، سامسونگ نمایشگرهای خود را تقریباً به هر شکلی که فکرش را می‌کردید تا کرد، اما امسال آن را با یک ترفند دیگر ترکیب نمود.

بازتاب- صفحه نمایش موبایل OLED هیبریدی فلکس که در نمایشگاه CES 2023 توسط سامسونگ معرفی شد، هم می‌تواند از یک طرف تا شود و هم از طرف دیگر بیرون بیاید و هم سایز و هم نسبت تصویر را تغییر دهد.

در کوچک‌ترین حالت یک نمایشگر جمع و جور 4.2 اینچی بوده و در حالت میانی یک صفحه نمایش 10.5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 است. سپس می‌توانید از سمت راست آن را بیرون کشیده تا یک صفحه نمایش 12.4 اینچی بزرگ با نسبت تصویر 16:10 داشته باشید. این امر آن را برای سرگرمی یا تولید محتوا مناسب می‌کند، به ویژه با داشتن نمایشگر پروضوح و خوش رنگ به لطف پنل اولد.

با توجه به ضخامت اضافی در یک سمت نمایشگر، به نظر رسیده که صفحه نمایش دو اینچ اضافی هنگام بیرون کشیدن از زیر سمت راست پیدا خواهد کرد. این فناوری ترکیبی می‌تواند به طور موثر به شما امکان دهد یک تبلت 12.4 اینچی اولد  16:10 را در یک جیب حمل کنید که باید آن را مناسب سفر دانست.

سامسونگ

دو نمایشگر دیگر سامسونگ طی نمایشگاه CES 2023 به صورت عمومی معرفی خواهند شد. Flex Slidable Solo از یک پنل اولد  14 اینچی به یک صفحه نمایش 17.3 اینچی بزرگ با باز شدن از یک طرف گسترش می‌یابد. Flex Slidable Duet  اولد نیز از دو طرف گسترش یافته تا عملکرد مشابه گزینه قبلی داشته باشد. هر دو پنل در رویداد Innovation 2022 اینتل ماه سپتامبر به نمایش گذاشته شدند، اما هنوز در معرض دید عموم قرار نگرفته‌اند.

مشخص نیست دستگاه‌های مجهز به این نوع پنل صفحه نمایش چه زمانی از سوی سامسونگ معرفی خواهند شد و انتظار داریم گزینه موبایل در سری گلکسی زد فولد و گزینه بزرگ‌تر را در لپ تاپ این شرکت شاهد باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید