شیائومی و معرفی گوشی اقتصادی پوکو C50

    کد خبر :964482
پوکو C50

شرکت شیائومی در نهایت پس از مدتها انتظار گوشی اقتصادی پوکو C50 خود را معرفی کرد. تلفن هوشمند مقرون به صرفه که مشخصات کلیدی مناسبی هم در آن می‌توان یافت.

بازتاب-پوکو C50 دارای نمایشگر 6.52 اینچی HD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و پنل LCD است. این پنل طراحی ناچ داشته که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. در عقب جزیره دوربین مربعی را شاهد هستیم که دو حسگر دوربین و یک فلاش LED را دربرمی‌گیرد.

حسگر اثرانگشت هم در قسمت بالا وسط قرار گرفته است. به گفته شیائومی این مدل عمرباتری طولانی و نمایشگر بزرگی دارد. باتری آن یک پک 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده که با استاندارد شارژ 10 واتی همراه شد. در بخش سخت افزاری دارای پردازنده مدیاتک Helio A22 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. دوربین عقب کیفیت 5 مگاپیکسلی داشته و دوربین عقب هم دوگانه 8 مگاپیکسلی بوده که با کیفیت 1080 پیکسلی می‌تواند فیلمبرداری کند. در سایر ویژگی‌ها باید به روکش چرم در عقب و سیستم عامل اندروید 12 گوادیشن پرداخت.

پوکو C50

شیائومی پوکو C50 را در دو رنگ و پیکربندی عرضه خواهد کرد. یک نسخه آبی و یک نسخه سبز. پیکربندی هم شامل نسخه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. قیمت نسخه پایه 75 دلار اعلام شده و نسخه بالاتر نیز 85 دلاریست. فروش از 10 ژانویه 2023 آغاز شده و ابتدا در هندوستان به فروش می‌رسد. مشخص نیست پوکو و شیائومی این محصول خوش قیمت و با مشخصات مناسب را در سایر مناطق عرضه خواهند کرد یا تنها در کشور هند می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

شرکت مطرح چینی در تلاش است تا سبد محصول خود را با مدل‌های اقتصادی و میان رده متنوعی پر کرده و بزودی نسل جدید گوشی‌های هوشمند آن از راه خواهند رسید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت پوکو یا شیائومی مراجعه نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید