ساعی: رئیس فعلی برای بقاء به راحتی می‌تواند با هیات ها لابی کند/برای خروج تکواندو از بحران باید فرد اصلح انتخاب شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵
    کد خبر :179211

دارنده مدال برنز تکواندو در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه گفت: انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو باید با حضور یک سرپرست برگزار شود، چرا که رئیس فعلی برای بقاء خود می‌تواند با رؤسای هیأت‌ها لابی کند و به راحتی با بالاترین رأی دوباره انتخاب شود.

مهروز ساعی با اشاره به اینکه جامعه تکواندو انتظار دارد شرایط برگزاری مجمع ریاست فدراسیون تکواندو عادلانه باشد، گفت: همه خانواده تکواندو انتظار داشتند پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو یک نفر به عنوان سرپرست در رأس فدراسیون حضور داشته باشد تا مجمع به صورت عادلانه برگزار شود، اینکه یک رئیس فدراسیون در رأس کار است و مجمع با همین شرایط برگزار خواهد شد به زعم خانواده تکواندو عدالت دیده نمی‌شود؛ چرا که به راحتی رئیس فدراسیون می‌تواند برای بقاء خود با رؤسای هیأت‌ها لابی کند و به راحتی با بالاترین رأی رئیس فدراسیون شود، به هر حال تا به امروز که چنین اتفاقی رخ نداده و مجمع قرار است روز شنبه با همین شرایط برگزار شود، امیدوارم به خاطر حساسیت انتخابات حداقل وزیر ورزش و جوانان به احترام خانواده تکواندو روز شنبه در مجمع حضور داشته باشد.

ساعی با اشاره به اینکه امیدوارم روز شنبه افرادی که حق رأی دارند به فردی که اصلح است، رأی دهند، گفت: امیدوارم همه نفراتی که حق رأی دارند دوستی‌ها و رفاقت را کنار بگذارند و به فکر منافع تکواندو باشند و به فردی که اصلح است رأی بدهند نه اینکه صرفاً چون پولادگر رئیس فدراسیون است بخواهند به او رأی بدهند. باید دلمان به حال تکواندو بسوزد و برای اینکه شرایط از وضعیت بحرانی فعلی خارج شود واقع‌گرایانه و به دور از هرگونه دوستی و رفاقت رأی را درون صندوق بیاندازیم.

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی 2006 دوحه، گفت: در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای اینکه تکواندوی ایران به آرامش برسد و دوباره ما روزهای درخشان را ببینیم تکواندو نیاز به تغییر دارد، ورزشکاران هم باید روز مجمع عادلانه تصمیم بگیرند. اگر تغییرات ایجاد شود این حواشی مدیریت به پایان خواهد رسید و ثمره این انتخاب بازگشت آرامش به اردوهای تیم ملی خواهد بود به هر حال شکست‌های تیم ملی به ورزشکاران ارتباطی ندارد چرا که اگر آرامش در این رشته حاکم شود ورزشکار هم می‌تواند مدال بگیرد. پس روز مجمع همه باید با رأی‌دادن به فرد اصلح به حاشیه‌هایی که گریبان این فدراسیون را گرفته پایان دهیم. بازیکنان شبانه‌روز در طول سال تمرین می‌کنند و در اردوها حضور دارند اما با توجه به ضعف مدیریت و حواشی‌ای که به وجود می‌آید استرس به آنها وارد می‌شود و نمی‌توانند نتیجه بگیرند. ملی‌پوشان ما همان‌هایی هستند که همیشه در گذشته مدال کسب می‌کردند اما حالا شاهدیم که نمی‌توانند نتیجه بگیرند و تمام این اتفاقات به خاطر حواشی‌ای است که در طول چند سال اخیر در تکواندو به اوج خود رسیده و همه قهرمانان المپیک، جهان و پیشکسوتان از مدیریت فدراسیون انتقاد می‌کنند.
نفراتی که حق رای دارند با انتخاب درست این فشار بی مدالی‌ها از روی دوش ورزشکاران برداشته می‌شود.

به گزارش فارس ،عضو سابق تیم ملی تکواندو بانوان در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: وقتی مدیریت افرادی را که اصلح نیستند را انتخاب می‌کند و پست‌های کلیدی را به آنها می‌دهد نتیجه همان می‌شود که می‌بینیم. رئیس فدراسیون فردی را به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب کرده که هیچ اطلاعات دقیقی از تکواندو ندارد. او صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که همه اشتباه است و این صحبت‌های غلط باعث حواشی می‌شود. وقتی مدیر تیم‌های ملی اطلاعات و آمار غلط می‌دهد پس از آن شاهدیم که حاشیه دوباره به تیم ملی وارد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید