صعود قابل توجه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲
    کد خبر :899580
صعود قابل توجه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی ماه آوریل را پس از محاسبه و ثبت امتیازات تورنمنت‌های بین المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی اعلام کرد که تکواندوکاران کشورمان در اوزان مختلف صعود داشتند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، در گروه مردان، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۱۳۰/۵۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. محمد صادق دهقانی رشد چشمگیری داشت و با کسب ۶۱.۴۰ امتیاز در جایگاه ۳۵ جهان ایستاد. حسین لطفی دیگر نماینده ایران در این وزن با ۵۵/۵۰ امتیاز در رده چهل و چهارم جای گرفته است. مهدی حاج موسائی با ۴۴ پله صعود به رده چهل و ششم رسید. محمد حسن پلنگ افکن با ۷۵/‏۳۶‬ امتیاز در رده شصت و هفتم قرار گرفت و علی توکلی هم با ۷۶/‏۳۳‬ امتیاز و ۴۹ پله صعود در رده هفتاد ونهم ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم سروش احمدی با امتیازاتی که از رقابت‌های تهران کسب کرد، جمع امتیازات خود را به عدد ۶۰/‏۱۴۶‬ رساند و با چهار پله صعود نسبت به ماه قبل به رتبه هفتم صعود کرد. امیرمحمد بخشی نیز با ۸۶/‏۷۴ امتیاز به رده بیست و ششم رفت. محمد مهدی عمادی نیز با ۳۴ پله صعود به رده ۳۲ رفت. پاشا عطاردی با ۱۶/‏۳۶‬ امتیاز و ۷۱ پله صعود به رتبه هفتاد و شش، امیرسینا بختیاری با ۹۲/‏۲۷‬ امتیاز و ۱۲ پله صعود به رتبه ۸۹، عرفان بزرگی با ۹۲/‏۲۵‬ امتیاز و ۱۹۶ پله صعود به رتبه ۹۹ رسیدند.

میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم ۵۰/‏۵۶‬ امتیاز و ۸۱ پله صعود به رده چهل و یکم رسید. علی اشکوریان نیز با ۸۴/‏۵۵‬ امتیاز هجده پله صعود کرد و به رده چهل و دوم رسید. دانیال بزرگی نیز با ۵۲/‏۵۳‬ امتیاز و ۸۱ پله صعود و به رده چهل و پنجم رسید. محمدعلی خسروی با ۰۸/‏۴۱‬ امتیاز به رده شصت و دوم رفت، مهران برخورداری با ۴۹/‏۳۳‬ امتیاز در رده شصت و نهم و محمد حسین یزدانی با ۱۲/‏۳۱‬ امتیاز در رده هفتاد و چهارم قرار گرفت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۸۵/‏۱۴۲ امتیاز و‬ چهار پله صعود تا رده نهم بالا آمد. علی احمدی با درخشش در مسابقات تهران ۵۱ پله صعود و امتیاز ۴۰/‏۵۰‬ به رده سی و هشتم رسید. سعید رجبی با ۴۶/‏۳۹‬ امتیاز رده پنجاه و یکم، علی نجفی با ۶۰/‏۳۳‬ امتیاز در رده پنجاه و هشتم، آرش دباغ تفرشی با امتیاز ۹۰/‏۲۹‬ و ۱۲۴ پله صعود به رده شصت وپنج؛ علیرضا نادعلیان با ۲۶ امتیاز در رده هفتاد و سوم جای گرفتند.

اما در گروه زنان غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۲۵/‏۷۱‬ امتیاز ۲۹ پله صعود کرد و در رده سی و سوم ایستاد. نگار اسماعیلی با ۲۰/‏۶۷‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده سی و هفتم، سعیده نصیری با ۰۵/‏۵۶‬ امتیاز و ۸۶ پله صعود به رده پنجاه و دوم، مبینا نعمت زاده با ۲/‏۴۳‬ در رده شصت و هفتم، معصومه رنجبر با ۲۰/‏۴۱ امتیاز ‬ و ۱۲۷ پله صعود به رده شصت و نهم، مهشید کریمیان با امتیاز ۳۲/‏۴۰‬ و شصت و هشت پله صعود در رده هفتاد و یکم، مهلا مؤمن زاده با ۷۶/‏۳۹‬ امتیاز در جایگاه هفتاد و سه قرار گرفتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ناهید کیانی با ۹۳/‏۱۰۱‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده نوزدهم صعود کرد. زهرا شیدایی با ۴۰/‏۶۸ امتیاز و‬ ۱۳ پله صعود به رده سی و هفتم رسید. نسترن ولی زاده با ۶۰/‏۵۵‬ امتیاز، ۲۸۶ پله صعود کرد و در رده پنجاه و دوم ایستاد. پریسا جوادی با ۴۳/‏۳۴‬ امتیاز در رده هفتاد و یکم قرار گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی با ۴۰/‏۱۰۷ امتیاز ۱۳‬ پله صعود کرد و در رده هفدهم قرار گرفت. کوثر اساسه با ۴۰/‏۶۴‬ امتیاز و ۴۳ پله صعود کرد و به رده سی و سوم رسید. سیده نرگس میرنوراللهی با ۶۲ پله صعود و ۲۵/‏۴۷‬ امتیاز در رده چهل و یکم ایستاد. عسل صابری با ۷۲/‏۳۸‬ امتیاز و ۲۷ پله صعود در رده پنجاهم قرار گرفت. یاسمن محمدی با ۳۲/‏۳۶‬ امتیاز و ۵۴۶ پله صعود در رده پنجاه و دوم و کیمیا همتی با ۰۵/‏۲۹‬ امتیاز در رده شصت و چهارم قرار گرفت. در وزن ۶۷+ کیلوگرم اکرم خدابنده ۹۳/‏۴۱ امتیاز و‬ ۳۶ پله صعود به رده چهل و چهارم صعود کرد و زهرا پوراسماعیل با ۰۵/‏۳۷‬ امتیاز و ۱۷ پله صعود در رده چهل و هشتم ایستاد.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید