ساعت اپل واچ اولترا 2 معرفی شد

    کد خبر :1020948
اپل واچ اولترا 2

اپل در جریان رویداد رونمایی آیفون 15 از ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 رونمایی به عمل آورد. ساعتی که طراحی آن تغییری نداشته و در زمینه سخت افزار و نرم افزار بهبود یافت.

بازتاب- ساعت هوشمند پریمیوم اپل اولین ارتقاء اساسی خود را دریافت می‌کند. در جریان رویداد پاییزی سالانه اپل، این شرکت اپل واچ اولترا 2 را با قیمت 799 دلاری معرفی کرد که اولین آپدیت برای ساعت گران‌قیمتی است که برای ورزشکاران افراطی و سایر افرادی که نیازهای تخصصی‌تری برای ردیابی تناسب اندام دارند، محسوب می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، دستگاه نسل دوم همان قطر 49 میلی‌متری نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد، اما همچنان برخی ارتقاءهای قابل توجه را دارد. قابل ذکر است که Ultra 2 با یک صفحه نمایش 3000 نیت فوق العاده جدید ارائه می‌شود نسبت به شدت روشنایی 2000 نیت در Ultra اصلی، نمایش محتوا بهتری در زیر نور خورشید دارد. در تنظیمات تاریک‌تر، صفحه نمایش می‌تواند تا یک درصد روشنایی کم شود. حالت شب همچنین به لطف حسگر نور محیط ساعت می‌تواند به طور خودکار فعال شود.

Ultra 2 یکی از اولین ساعت‌هایی خواهد بود که تراشه جدید S9 اپل را دریافت می‌کند، به کمک آن ژست جدید «دو ضربه» و عملکرد سیری ارتقا یافته را تقویت می‌کند. همانند اپل واچ سری 9 جدید، این ژست به کاربران این امکان را می‌دهد که به تماس‌ها پاسخ دهند، آلارم‌ها را به تعویق بیندازند و با فشار دادن سریع انگشت شست و سبابه خود به یکدیگر، کارهای دیگر را انجام دهند.

 

 اپل واچ اولترا 2

 

مانند Ultra اصلی، دستگاه نسل دوم عمر باتری بیشتری نسبت به همتای کوچک‌تر سری 9 خود می‌دهد. طبق گفته اپل، باتری Ultra 2 با یک بار شارژ 36 ساعت شارژ می‌شود، اما در حالت کم مصرف می‌تواند تا 72 ساعت دوام بیاورد. این یک پیشرفت جزئی نسبت به مدل سال گذشته است که می‌توانست 60 ساعت در حالت کم مصرف و 36 ساعت با یک بار شارژ کار کند.

زمانی که Ultra سال گذشته معرفی شد، یکی از ویژگی‌های برجسته آن توانایی‌های ردیابی عمق بود که برای غواصان و سایر فعالیت‌های زیر آب در نظر گرفته شده بود. اکنون، برنامه Depth داخلی ارتقا یافته تا به طور خودکار غواصی‌های گذشته را ذخیره کند تا بتوانید تاریخچه عمق را مستقیماً از ساعت ردیابی کنید یا آمار دقیق‌تری را در برنامه آیفون دریافت کنید.

علاقه‌مندان به داده‌ها و ورزشکاران افراطی همچنین می‌توانند از یک واچ فیس جدید “Modular Ultra” بهره ببرند که از صفحه نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تر استفاده می‌کند تا بیشترین پیچیدگی‌هایی را که شرکت تا به حال روی یک نمایشگر ساعت گذاشته است، ایجاد کند. Ultra 2 همچنین به لطف watchOS 10 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مشابه سری 9 را دریافت می‌کند. از جمله ارتقاءها می‌توان به ویژگی‌های جدید ردیابی تمرین دوچرخه‌سواری و ویجت‌های جدید و قدرتمندتر و همچنین یک برنامه قطب‌نما ارتقا یافته اشاره کرد.

اپل خاطرنشان کرد که در Ultra 2 به 95 درصد مواد بازیافتی روی آورده که بخشی از تلاش گسترده‌تر برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولاتش است. این شرکت ادعا می‌کند که Ultra 2 زمانی که با بند جدید Alpine Loop یا Trail Loop همراه می‌شود، متریال دوستدار محیط زیست دارد.

اپل واچ اولترا 2 هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و در 22 سپتامبر عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید