زمان برگزاری مناقصه میدان آزادگان مشخص شد

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
    کد خبر :13064

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن از برگزاری مناقصه میدان آزادگان تا حداکثر یک ماه دیگر خبر داد و گفت: در این راستا شرکت هایی که می‌توانند در مناقصه شرکت کنند مشخص شده‌اند.

سیدنورالدین شهنازی زاده در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدارک برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان آماده شده است، افزود: در این راستا گروه‌های کاری و مذاکره کننده مشخص شده‌اند و قرار است توسعه این میدان طبق الگوی جدید نفتی انجام شود.

وی از برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان حداکثر تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت:شرکت‌هایی که باید در مناقصه شرکت کنند شناسایی شدند و نامه قبول پیشنهادات زده شده است. برای لایه یک حدودا پنج شرکت آمدند، به طور کلی از شرکت های چینی، اروپایی و  ژاپنی مانند توتال، ساینوپک، CNPC، انی و همچنین شرکت پتروناس مالزی دعوت شد تا این شرکت ها در قالب کنسرسیوم فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن ادامه داد: نامه خطاب به آن ها شده و آن ها هم اظهار تمایل خود را فرستادند. باید شرکت ملی نفت اعلام کند تا آن ها مدارک مناقصه را بگیرند تا دقیقا مشخص شود چه تعداد شرکت اعلام آمادگی کردند تا در مناقصه آزادگان شرکت کنند.

مطالعه میدان گازی کیش مراحل نهایی را طی می کند

شهنازی زاده در ادامه درمورد میدان گازی کیش توضیح داد: برای مطالعه میدان گازی کیش با شرکت شل تفاهم نامه امضا شده است. مطالعات این شرکت مراحل نهایی را طی می کند. شرکت شل مطالعات خود را انجام داده و از سایت هم بازدید کرده است و به زودی گزارش های نهایی خود را ادائه می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید