زمان برگزاری اولین کنسرت «مهدی مدرس»

    کد خبر :312807

مدیر برنامه‌های مهدی مدرس گفت: اگر بخواهیم یک زمان تقریبا نزدیک به آن چه در برنامه هایمان مدنظر داریم را به عنوان تاریخ برگزاری اولین کنسرت مهدی مدرس اعلام کنیم این تاریخ اواخر تابستان خواهد بود اما این که این کنسرت در تهران یا در شهرستان برگزار خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

امیر عابد مدیر برنامه‌های مهدی مدرس درباره فعالیت‌های این خواننده گفت: مهدی مدرس در حال حاضر در خارج از ایران به سر می‌برد و از سرگیری برنامه‌های او در موسیقی با ورودش به ایران ادامه پیدا می‌کند.

وی در همین راستا افزود: در حال حاضر این خواننده فعلاً کنسرت موسیقی برگزار نخواهد کرد تا زمانی که به ایران بازگشت در قالب برنامه‌ریزی و تصمیم در جلسات به یک برنامه منظم در برگزاری کنسرت برای فعالیت مدرس برسیم.

مدیر برنامه مهدی مدرس درباره دلایل سفر او و این که آیا در خارج از ایران به برگزاری کنسرت مشغول است اظهار کرد: مدرس بنا بر مسائل شخصی در خارج از ایران به سر می‌برد و کنسرتی در کشورهای دیگر برگزار نخواهد کرد. ما پس از بازگشت این خواننده به ایران برای برگزاری کنسرت‌های او اعم از تهران و شهرستان‌ها برنامه و فکرهای تازه‌ای خواهیم داشت.

عابد ادامه داد: اگر بخواهیم یک زمان تقریبا نزدیک به آن چه در برنامه هایمان مدنظر داریم را به عنوان تاریخ برگزاری اولین کنسرت مهدی مدرس اعلام کنیم این تاریخ اواخر تابستان خواهد بود اما این که این کنسرت در تهران یا در شهرستان برگزار خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

وی درباره انتشار قطعه جدید از مهدی مدرس بیان کرد: قطعه ای را از این خواننده برای انتشار آماده کرده‌ایم که با ورود او به ایران آن را در بازار موسیقی منتشر خواهیم کرد.

عابد با اشاره به پشهادات به مدرس برای خواندن تیتراژ سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی خاطرنشان کرد: برای خواندن تیراژها در حال مذاکره و بررسی پیشنهادات داده شده هستیم ولی هنوز از میان پیشنهادات موردی را برای اجرا انتخاب نکرده‌ایم. مدرس تمایل به همکاری در تیتراژ سریال‌ها و آثار سینمایی دارد که همه چیز پس از بازگشت او بیشتر مشخص خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید