رویت تسلا سایبرتراک در خیابان

    کد خبر :972324
تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک که پیکاپ الکتریکی این شرکت مطرح است، نخستین بار سال 2019 معرفی شد. خودرویی که تاکنون با پیشرفت خاصی از سوی تسلا همراه نبوده و تایید کرده تولید آن از سال 2023 آغاز می‌شود.

بازتاب-به تازگی در کالیفرنیا برخی افراد موفق شدند این محصول تسلا را در خیابان مشاهده کنند. این موضوع نشان داده که تسلا حقیقت را گفته و احتمال عرضه در سال جاری وجود دارد. اخیرا یک دستگاه سایبرتراک در خیابان‌های پالو آلتو، کالیفرنیا رویت شد.

تصویر جدید نشان می‌دهد مدل تولیدی سایبرتراک دارای آینه بغل مثلثی جذاب و درب عقب کوتاه‌تر است. در حال حاضر 1.5 میلیون نفر پیش خرید سایبرتراک را انجام دادند و میلیون‌ها دلار به تسلا پول تزریق کردند. بزرگترین مشکلاتی که تسلا در گذشته تجربه کرده، در قسمت تولید بوده است.

در مدل‌های قبلی، بسیاری از مشتریان پس از ثبت سفارش‌های خود، مدت زیادی منتظر تحویل بودند. با این حال، شرکت با حل مشکلات خود پس از سال 2019 کارها را افزایش داد. این شرکت می گوید Cybertruck در مسیر شروع تولید در اواسط سال 2023 است.

تسلا سایبرتراک

نکته قابل توجه دیگر قیمت است. ایلان ماسک در رویداد سال 2019 هزینه خودرو را اعلام کرد، اما همه‌گیری و تورم جهانی موجب شد این قیمت‌ها با تغییری همراه شود. اگر تسلا Cybertruck را با قیمت و با مشخصات اولیه اعلام شده در سال 2019 تحویل دهد، احتمالاً مدل Y (پرفروش‌ترین مدل تسلا) را شکست می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت تسلا چه برنامه‌ای برای پیکاپ عجیب الکتریکی سایبرتراک خود دارد.

بی شک بزودی اطلاعاتی از سوی کمپانی ارائه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید