رونمایی هوآوی از خودرو الکتریکی Arcfox Alpha S

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹
    کد خبر :803679

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح مخابراتی بوده که تاکنون توانسته محصولاتی قابل توجه و باکیفیت را در بازار عرضه دارد. به تازگی این کمپانی از اتومبیل الکتریکی Arcfox Alpha S خود رونمایی به عمل آورد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– هواوی روز گذشته با رونمایی از خودروی الکتریکی Arcfox Alpha S خود که مجهز به سیستم عامل هارمونی بود، نشان داد که قصد دارد به شکلی جدی در این حوزه وارد شود. در کنار دو خودروی الکتریکی هواوی هم‌چنین از راهکارهای هوشمند رانندگی نیز رونمایی کرده است که تا پایان سال در خودروهایش استفاده می‌شود.

معرفی این محصول حاصل بزرگترین سرمایه‌گذاری این غول چینی در بخش تحقیق و توسعه خودروهای الکتریکی است که بیش از یک میلیارد دلار هزینه در بر داشته است. هواوی حتی با وجود تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده به توسعه سخت‌افزار و گجت‌های فناورانه خود به عنوان یکی از رهبران جهانی این حوزه ادامه می‌دهد. این شرکت حالا با همکاری BAIC توانست خلاقیت و توانایی خود در زمینه خودروهای الکتریکی را به نمایش بگذارد و به دنبال آن است که یک بازیگر مهم در این حوره باشد.

دو مدل خودرو الکتریکی Arcfox Alpha S هواوی که روز گذشته معرفی شد توسط بخش راهکارهای هوشمند خودرویی هواوی و AIC Group Arcfox توسعه یافته است. هر دو خودروی لوکس و بالارده هواوی از سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی او اس استفاده می‌کنند.

طبق گفته Wang Jun رییس بخش راهکارهای هوشمند خودرویی هواوی، این شرکت در تلاش است برای ادامه دادن تخصص خود در صنعت خودرو با چندین شرکت خودروساز و شرکای صنعتی دیگر همکاری کند.

هواوی به جای تولید خودرو به ارایه راهکار برای خودروسازان متمرکز خواهد شد، زیرا معتقد است که می‌تواند در این بخش جایگاهی برای خود بسازد. استفاده از سیستم عامل هارمونی روی خودروهای الکتریکی موجب فراهم شدن امکانات هیجان‌انگیز از نظر نوآوری و کیفیت در آن‌ها خواهد شد.

خودرو الکتریکی Arcfox Alpha S هواوی در دو مدل و با قیمت حدودی 59769 و 66070 دلار روانه بازار می‌شود. این خودرو با یکبار شارژ می‌تواند تا 708 کیلومتر شارژدهی داشته باشد که بیشتر از تسلا مدل Y با 594 کیلومتر شارژدهی است.

هواوی به جز BAIC با چند خودروساز دیگر نیز همکاری می‌کند. Chongqing Changan Automobile و Guangzhou Automobile Group نیز با این شرکت برای ساخت وسایل نقلیه خودران همکاری می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید