رونمایی از کاتالیست‌های ساخت ایران در مسکو

    کد خبر :45489

چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز مسکو (MIOGE) که با حضور ۶۳۵ شرکت از بیش از ۴۰ کشور جهان در شهر مسکو در حال برگزاری است، امروز شاهد رونمایی از چند کاتالیست ایرانی بود.

چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز مسکو (MIOGE) روز سه شنبه (6 تیر ماه) با هدف معرفی و ارائه خدمات و فناوری‌های به روز از سوی شرکت‌کنندگان از سراسر جهان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که با حضور 635 شرکت از بیش از 40 کشور جهان در شهر مسکو در حال برگزاری است، امروز شاهد رونمایی از چند کاتالیست ایرانی بود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی پالایش و پخش ایران و گروه سرمایه گذاری و توسعه خوزستان، دو شرکت دانش بنیان ایرانی نیز حضور دارند که یکی از این شرکت ها (شرکت نفت و گاز سرو) به عنوان بزرگترین تولیدکننده کاتالیست در منطقه، امروز اقدام به رونمایی از کاتالیست های ساخت ایران کرده است.

این شرکت ایرانی به عنوان یکی از شرکت های اصلی تولید کاتالیست مورد نیاز صنایع پتروشیمی، پالایشی و فولاد ایران، با رونمایی از آخرین دستاوردهای حوزه کاتالیستی، توانمندی های خود در حوزه صادرات کاتالیست و تولید محصولات High-Tech را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مسکو به عنوان یک رویداد بین‌المللی از سال 1993 میلادی همه ساله در ماه ژوئن در پایتخت روسیه برگزار می شود. این نمایشگاه در این دوره میزبان بیش از 40 کشور دنیا با بیش از 420 غرفه است که ایران در بخش های ساخت و تامین فناوری و خدمات فنی و مهندسی در حوزه نفت و گاز از شرکت کنندگان ویژه این نمایشگاه محسوب می شود.

در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز روسیه (MIOGE)، علاوه بر جمهوری اسلامی ایران شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، اسپانیا، نروژ، چک، فنلاند، کانادا، روسیه، آلمان، دانمارک، چین، اتریش، ایالات متحده، صربستان، بلژیک، کره، ایتالیا، سوئیس، فرانسه، بریتانیا، هنگ کنگ، لهستان، رومانی، لیتوانی، مجارستان، هلند، کرواسی، امارات متحده عربی، ژاپن، سوئد، اوکراین، بلاروس، و … حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید