رونمایی آلپاین از کوپه A110 Tour de Corse/ یک زرد وحشی

    کد خبر :918548

آلپاین نسخه محدودی از A110 Tour de Corse را معرفی کرد، این خودرو تنها به 15 دستگاه محدود می شود و قیمت آن از 80000 یورو آغاز می گردد. یک کوپه زرد رنگ با استایل اتومبیل مسابقه ای.

بازتاب-آلپاین A110 Tour de Corse جدید از Alpine A110 اصلی الهام گرفته شده است که سال 1975 در مسابقات Tour de Corse شرکت کرد، جزئیات بیشتر در مورد این خودرو را در ادامه مطالعه کنید.

این خودروی جدید با الهام از آلپاین A110 افسانه‌ای که در تور دکورس سال 1975 شرکت کرد، طراحی نمادین و کابینی کاملاً اسپرت دارد. آلپاین A110 Tour de Corse 75 که برای رالی ساخته شده است، چابکی و عملکرد را به لطف شاسی و موتور 300 اسب بخاری خود ترکیب می‌کند، بنابراین سرنشینان نهایت سرعت را به عنوان خودرو رالی تجربه خواهند کرد.

بدنه زرد با کاپوت و سقف مشکی عمیق در تضاد است. رنگ مشکی و زرد نمادین دو رنگ با گرافیک سیاه و سفید متمایز در «Tour de Corse 75» تکمیل شده است. امضای “Tour de Corse 75” در گلگیر جلوی سمت چپ با یک نقش برجسته روی درها، حاشیه سفید روی کاپوت و عدد 7 که به طور ماهرانه‌ای در بخش عقب مهر و موم شده است به عنوان اشاره‌ای به خودرو رالی برلینت آن زمان مطابقت دارد.

صندلی‌های سطلی Sabelt® Racing با Tour de Corse 75 دوخته شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با لوله‌های داخلی مسابقه نصب کرد. در بیرون، رینگ گرند پری سفید براق 18 اینچی و کالیپرهای ترمز نارنجی Brembo® روح رقابتی این نسخه محدود را برجسته می‌کنند.

این خودرو ویژه رالی نه تنها سرعت بالایی داشته، بلکه طراحی ظاهری هیجان انگیزی برای عاشقان سرعت دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آلپاین مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید