سانگ یانگ تورس در نهایت معرفی شد/ شاسی بلند تازه نفس کره ای

    کد خبر :918828
سانگ یانگ تورس در نهایت معرفی شد

شرکت سانگ یانگ از برندهای شناخته شده کره ای در صنعت خودروسازی بوده که چند سالی است با مسئله ورشکستی و افت فروش مواجه است و حال تصمیم گرفت جدیدترین محصول خود سانگ یانگ تورس را معرفی کند.

بازتاب-سانگ یانگ سعی کرده محصول جدید خود را با طراحی مدرن و انبوهی از امکانات رفاهی همراه سازد تا بتواند در رقابت با سایر رقبای هم وطن خود یک مدل قابل قبول باشد. این شرکت سری کوراندو را با سبک و سیاق طراحی جیپ راهی بازار می‌کرد و حال تصمیم گرفت محصول جدید را با همان ساختار اما بسیار مدرن ارائه دهد.

سانگ یانگ تورس در نهایت معرفی شد

این مدل اگرچه بزرگ‌تر از کوراندو بوده اما کوچک‌تر از رکستون محسوب می‌شود. کابین داخلی جلوه ظاهری مدرنی داشته که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. در کابین شاهد تریم چرمی قهوه‌ای هستیم که با چندین نمایشگر بزرگ همراه شده و طراحی مدرن و پریمیومی ایجاد نمود.

علاوه بر نمایشگر سیستم سرگرمی، سیستم تهویه نیز کنترل لمسی پیدا کرده تا کاملا با یک مدل مدرن رو به رو باشیم. سانگ یانگ سعی کرده از متریال چرم و آلومینیوم در کابین داخلی بهره گیرد.

سانگ یانگ تورس در نهایت معرفی شد

متاسفانه اطلاعات فنی دقیقی اعلام نشد اما گزارش‌ها به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 168 اسب بخاری اشاره می‌کنند. گذشته از پیشرانه باید به گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم اشاره کرد که در کنار سیستم دیفرانسیل جلو قرار می‌گیرد.

در سایر مشخصات باید به تریم چرمی کابین، گرمکن صندلی‌ جلو، چراغ‌های LED، گرمکن فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک، صندوق بار 800 لیتری و غیره اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید