فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی 2019 با موتور توربوشارژر معرفی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸
    کد خبر :542524

شرکت کره ای سانگ یانگ، بدون ایجاد سر و صدا و هیجان خبری، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت را در این کشور رونمایی کرد.همان طور که انتظار می رود، چراغ های جلو طراحی جدیدی داشته اند و نوار کرومی جلوپنجره کاملا تغییر داشته است. ورودی های هوا بزرگتر شده اند و یک ترکیب چراغ سه گانه، در دوطرف سپر جای گرفته است.


نمای عقب فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی

همانند اکثر فیس لیفت ها، تغییر خاصی در نمای جانبی مشاهده نمی شود و حجیم تر شدن بامپرها یا محافظ های جانبی خودرو در نگاه اول به چشم می آیند. چراغ های عقب خودرو گرافیک جدیدی پیدا کرده اند و سبک طراحی درب عقب نیز تغییر کرده و یک قوس بزرگ در قسمت بالای پلاک دیده می شود.
مطابق طراحی های جدید در صنعت خودروسازی، نشانگرهای پشت آمپر دیجیتال شده اند و سانگ یانگ از یک صفحه نمایش 10.25 اینچی برای نشان دادن جزئیات به راننده در تیوولی فیس لیفت استفاده کرده است. دیگر صفحه نمایش 9 اینچی نیز به کنترل سیستم رفاهی اختصاص دارد. دریچه های هوا طراحی بهتری دارند و داشبورد حس با کیفیتی را به بیننده منتقل می کند. فرمان خودرو همچنان مدل قبلی بوده و تنها جنس آن بهبود یافته است.


تیوولی فیس لیفت

بنابر گفته های سانگ یانگ، تیوولی فیس لیفت با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به بازار عرضه خواهد شد که هنوز در مورد آن اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است. علاوه بر آن، برای برخی بازارها، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت با پیشرانه دیزلی عرضه خواهد شد. تیوولی فیس لیفت از ماه آینده میلادی در کره جنوبی قابل خرید خواهد بود و قیمت پایه آن از 16،680،000 وون، معادل 13،981 دلار یا 109883 پوند یا 12،519 یورو آغاز خواهد شد. در حال حاضر سانگ یانگ سفارش گیری برای تیوولی را شروع کرده و به کسانی که با پرداخت صد هزار وون، در پیش خرید تیوولی لیفت شرکت کنند، یک تی شرت مخصوص تیوولی اعطا خواهد کرد.
سانگ یانگ تیوولی در بازار ایران فروش بسیار مناسبی را داشته اما با توجه به شرایط اخیر ثبت سفارش و واردات خودرو، بعید به نظر می رسد به این زودی ها شاهد تردد فیس لیفت جدید تیوولی در ایران باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید