رونمایی آئودی از مدل 2024 سدان A6 و A7

    کد خبر :999045
آئودی

شرکت آئودی به تازگی مدل جدید سدان‌های A6 و A7 خود را رونمایی کرده که از فناوری‌های نوین و طراحی ارتقایافته نسبت به نسل قبل برخوردارند.

بازتاب-هر دو مدل از 20 ژوئن یا همان 30 خرداد برای فروش آماده خواهند بود. این سدان‌های میان سایز آئودی هستند که با طراحی جذاب و قدرت پیشرانه بالا نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند. قیمت آئودی A6 جدید از 43965 پوند برای مدل سالون و 46115 پوند برای مدل آوانت شروع شده، آئودی A7 جدید نیز از 56385 پوند شروع می‌شود و مدل‌هایی نوین در فناوری‌های رفاهی و ایمنی هستند.

دو مدل A6 و A7 سه تریم Sport، S line و Black Edition دارند و مشخصات نسخه استاندارد نیز بهبود یافته است. چراغ‌های LED ماتریکس با نشانگرهای پویا در جلو و عقب، صندلی‌های برقی با عملکرد حافظه راننده، قابلیت فناوری شارژ بی سیم، فروشگاه اپلیکیشن آئودی و تشخیص علائم ترافیکی مبتنی بر دوربین، اکنون در هر مدل استاندارد موجود است.

آئودی

هر تریم با عناصر طراحی جلو و عقب منحصر به فرد مشخص می‌شود. جلوپنجره Singleframe آئودی با ساختار لانه زنبوری عنصر مشخص کننده جدید در جلوی خودرو است. در تریم اسپرت، مخصوصاً برای A6، جلوپنجره رادیاتور با رنگ کروم تیره شده است. جلو با ورودی‌های هوای جانبی جدید و در عقب با دیفیوزر بازطراحی‌شده دارای عناصر رنگ‌آمیزی نقره‌ای سلنیت خودنمایی می‌کند.

تریم S line نیز با درج‌های کرومی روی Singleframe به روز شدند. در A6، دیفیوزر عقب با تیغه‌های دیفیوزر دارای رنگ خاکستری پلاتینی بوده، در حالی که A7 دارای طراحی کرومی است. علاوه بر این، نسخه‌های S A6 از ورودی‌های هوای جانبی بازطراحی‌شده با عناصر مشکی مات با درج‌های خاکستری پلاتینیوم، رکاب‌های جانبی پهن، رینگ 19 اینچی و سیستم تعلیق اسپرت بهره می‌برند.

آئودی

آئودی سفارش‌های مدل‌های جدید آئودی A6 و آئودی A7 خود را از 20 ژوئن آغاز می‌کند، می‌توانید اطلاعات بیشتری را در سایت این خودروساز مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید