آئودی و رونمایی دوچرخه کوهستان 10 هزاردلاری

    کد خبر :981304
دوچرخه کوهستان

شرکت آئودی که به عنوان خودروسازی آلمانی شناخته می‌شود، به تازگی از دوچرخه الکتریکی لوکس کوهستان خود رونمایی کرد. در طراحی این دوچرخه از خودرو رالی RS Q E-tron E2 الگوبرداری شده است.

بازتاب-همچنین مشخصات قابل توجهی در این دوچرخه به کار گرفته شد. این مدل دوچرخه توسط شرکت Fantic ایتالیایی ساخته شده که از موتورالکتریکی 250 واتی Brose بهره برده و باتری 720 وات ساعتی Fantic هم در آن به کار گرفته شد. بسته باتری درنظر گرفته شده احتمالا بتواند برد حرکتی بین 200 تا 250 کیلومتر را ارائه دهد.

گذشته از آن مانند سایر دوچرخه‌های برقی Brose ، محصول آئودی دارای چهار سطح کمک الکتریکی است که از یک Eco ملایم تا حالت Boost همه جانبه را شامل می‌شود. طراحی شاسی آلومینیومی از قطعات کاملاً متفاوتی نسبت به سری eBike پورشه فراتر از موتور و باتری استفاده می کند.

دوچرخه کوهستان

ناگفته نماند که می‌توانید از ترمزهای دیسکی Braking IN.CA.S، دوشاخه و شوک Öhlins و قطعات Sram برای زنجیر، شیفترها و دنده‌ها انتظار داشته باشید. شما همچنین می‌توانید از لوازم ایتالیایی مانند لاستیک‌های ویتوریا و زین سلا ایتالیا استفاده کنید. چرخ دنده 7.1 اینچ Öhlins  مسیر تعلیق را در مقابل 6.7 اینچی 1.7 اینچی XMF  ارائه می‌دهد.

دوچرخه کوهستان الکتریکی آئودی در سه اندازه ارائه می‌شود، اما باید سریع عمل کنید و بودجه خود را در نظر گیرید. این دوچرخه فقط به عنوان یک مدل “محدود” با قیمت 8499 پوند (حدود 10200 دلار) در بریتانیا در دسترس است. بنابراین نمی‌توان محصول جدید آئودی را برای هر فردی مناسب دانست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید