شوالیه تاریکی آئودی رونمایی شد

    کد خبر :1047481
آئودی

شرکت آئودی به تازگی از نسخه دارک نایت SQ7 رونمایی کرده که یک نسخه ویژه با تم هیجان انگیز است.

بازتاب- کراس اوور آئودی SQ7 Dark Knight Edition وارد بازار چین شده و برند آلمانی آن را برای این منطقه تدارک دیده است. خودروی “دارک نایت” از نظر آئودی باید دارای صندلی‌های چرمی قرمز، کالیپرهای ترمز قرمز، رنگ بدنه خاکستری تیره و عناصر مشکی مانند ظاهر بدنه همچون آینه عقب و جلوپنجره باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه دارک نایت SQ7 آئودی عناصر فیبر کربنی در ظاهر و داخل آن بوده که از جمله باید به کابین داخلی مجلل و مدرن آن پرداخت. در بیرون این شرکت از رینگ‌های آلیاژ آلومینیوم 22 اینچی 5 پر استفاده کرده تا جلوه ظاهری کراس اوور خود را دوچندان سازد.

آئودی

ابعاد خودرو 5066 در 1970 در 1701 میلیمتر و فاصله بین دو محور 3002 میلیمتر است. در بخش فنی این خودرو باید به یک پیشرانه 4.0 لیتری توربو با قدرت 507 اسب بخار اشاره کرد که خودرو را در 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. موتور با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک همراه می‌شود تا در جاده عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.

به هر حال، در سودی دیگر مرسدس هفته گذشته AMG G 63 را با پیشرانه 820 اسب بخاری راهی بازار آلمان کرد، مدلی با ظاهر جذاب و قیمت نه چندان ارزان. بازار چین برای خودروسازان با توجه به جمعیت چند میلیاردی، بسیار اهمیت داشته و آئودی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخص نیست این نسخه در بازارهای دیگری از جمله آلمان نیز به فروش خواهد رسید یا اختصاص به چین دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید