رونالدو: مسی هم در حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان تقصیر داشت

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
    کد خبر :535500

ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که کاپیتان بارسلونا هم مانند دیگر بازیکنان این تیم در ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا سهیم است.

رونالدو نازاریو، مهاجم برزیلی سابق رئال مادرید معتقد است که لیونل مسی هم در شب شکست 4 بر صفر بارسلونا در خانه لیورپول و حذف آن از لیگ قهرمانان اروپا مقصر است.

او در یک مراسم تبلیغاتی برای اسپانسر لالیگا، گفت: معرفی کردن مقصران باخت کاری ناعادلانه است. به نظر من بارسلونا تیم فوق‌العاده‌ای دارد و از حضور بهترین بازیکن دنیا که لیونل مسی باشد هم برخوردار است. چند روز پیش جایی خواندم که سایر بازیکنان بارسلونا دلیل باخت این تیم هستند و اگر این تیم برنده می‌شود به خاطر مسی است. این واقعاً یک بی‌انصافی وحشتناک در حق تمامی بازیکنان و کادر فنی است. بارسلونا تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگی هم دارد و مربیان فوق‌العاده‌ای هم آن را هدایت می‌کنند. پس درباره انتقاد کردن از بازیکنان این تیم باید دقت و احتیاط بیشتری به خرج داد.

رونالدو درباره نتیجه بازی برگشت بارسلونا و لیورپول، نماینده انگلیس را شایسته صعود دانست و ادامه داد: لیورپول انگیزه، انسجام و اشتیاق بیشتری داشت. در نیمه اول، بارسلونا موقعیت‌های برای گلزنی داشت و اگر گل می‌زد، همه چیز عوض می‌شد. لیورپول اما حقش بود که صعود کند. آنها با قدرت و با هوشی بالا صعود کردند. در صحنه گل چهارم، بارسلونا مرتکب اشتباه شد، اما من فکر می‌کنم که حتی اگر لیورپول با کرنر به گل نمی‌رسید، به شیوه‌ای دیگر گل چهارمش را می‌زد. بازیکنان لیورپول، بهترین بازی عمرشان را انجام دادند. اتفاقی که افتاد برای بارسلونا تأسف‌آور بود، چون آنها در بازی رفت واقعاً خوب بازی کردند و همه‌ی ما از تماشای بازی مسی لذت بردیم. متأسفم که یک تیم اسپانیایی در فینال نیست، اما لیورپول واقعاً حقش برای فینالیست شدن بیشتر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید