تاریخ بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹
    کد خبر :1066194
فینال لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا و تقابل رئال مادرید دورتموند مشخص شده است.

با پیروزی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، تکلیف آخرین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ مشخص شد و کهکشانی‌ها باید در آخرین دیدار این رقابت‌ها به مصاف دورتموند بروند. بازی رئال مادرید دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴، تکلیف قهرمان این رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024

پس از به پایان رسیدن دیدارهای مرحله نیمه نهایی، دو تیم حاضر در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ مشخص شدند. دورتموند با پشت سر گذاشتن پاری سن ژرمن و رئال مادرید با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، مجوز حضور در فینال چمپیونزلیگ را کسب کردند. تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024 که بین رئال مادرید دورتموند برگزار می‌شود، مطابق برنامه از پیش تدوین شده، روز شنبه ۱۲ خرداد خواهد بود.

زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید و دورتموند پیش از این بارها در مراحل گروهی و مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ برای اولین بار رقابت مستقیم برای قهرمانی خواهند داشت. فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در کجا برگزار میشود؟

همانند آخرین تجربه دورتموند در فینال چمپیونزلیگ که به سال ۲۰۱۳ باز‌می‌گردد، فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ هم در ورزشگاه ومبلی انجام خواهد شد. ورزشگاه ومبلی برای هشتمین بار میزبان فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که سه مورد از آن‌ها در فرمت جدید این رقابت‌ها اتفاق افتاده است.

فینال چمپیونزلیگ ۲۰۲۴ بین کهکشانی‌ها و زنبورها، روز شنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به میزبانی ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید