روسیه: آمریکا مسئولان حمله تروریستی مسکو را تحت پوشش خود قرار داده است

    کد خبر :1059279
حمله تروریستی مسکو

سرویس اطلاعات خارجی روسیه با اعلام این که برطرف کردن شبهات جامعه بین‌المللی درباره نقش اوکراین در حمله تروریستی اخیر در مسکو به آن محول شده است، گفت که دولت آمریکا مسئولان این حمله را تحت پوشش خود قرار داده است.

بازتاب- سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز(دوشنبه) اعلام کرد که آمریکا مسئولان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است و دفتر «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا بیش از پیش در تلاش است تصویری مخدوش از واقعیت این حادثه ارائه بدهد.خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که سرویس اطلاعات خارجی روسیه در بیانیه‌ای، ضمن اشاره به مطالب فوق درباره آمریکا، اعلام کرد که وظیفه برطرف کردن شبهات جامعه جهانی درباره نقش «ولودیمیر زلنسکی» در حمله به تالار کروکوس نیز به آن محول شده است.

این بیانیه در ادامه مطرح کرد: کشتار غیرنظامیان در استان مسکو، مستقیما، با گلوله‌باران سنگین و حملات گروه‌های خرابکارانه اوکراین در استان‌های کورسک و بلگورود مرتبط است. در عین حال، اطلاعات دریافت‌شده توسط سرویس اطلاعات خارجی روسیه نشان می‌دهد که اوکراینی‌ها هنگام ترتیب‌دادن حملات از اطلاعات ماهواره‌ای ارائه‌شده از سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا استفاده می‌کنند.

این نهاد اطلاعاتی روسیه همچنین بیان کرد: به نیروهای اپوزیسیونی که در خارج از کشور اقامت دارند و خارج از نظام سیاسی رسمی فعالیت می‌کنند گفته شده است که ایده غیرمعقول تلاش‌های مقامات روسیه برای استفاده از حملات تروریستی به منظور توجیه اقداماتشان در اوکراین را رواج بدهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید