رفع پلمپ طبقه دوم سکوهای ورزشگاه آزادی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۴۷
    کد خبر :996508
ورزشگاه ازادی

علیرضا ابوفاضلی در حاشیه برگزاری بازی استقلال – نساجی در جام حذفی، پیرامون آخرین وضعیت سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: ابتدا باید خبری خوش بدهم که طبقه دوم آزادی که پلمب بود با دستور دادستانی از پلمب خارج شد. از این مسئول تشکر می‌کنم و کارکنان استانداری خیلی برای این موضوع زحمت کشیدند. تمام قسمت‌های طبقه دوم از پلمب خارج شد. البته مکان‌هایی که در حال بازسازی و بهسازی است، قاعدتاً قابل استفاده نیست.

وی درباره زمان پایان بهسازی سکوها در فرصت تعطیلی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: با دستور وزیر ورزش و جوانان قرار است در اسرع وقت و فاصله‌ای که لیگ تعطیل می‌شود تمام مشکلات برطرف شود؛ البته ساخت و بهسازی مقداری زمان می‌برد. قول می‌دهیم همکاران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا سریع‌تر سکوهای ورزشگاه آزادی را به نحوی شایسته بازسازی و بهسازی کنیم.

مدیر ورزشگاه آزادی در پاسخ به این سؤال که «از چه زمانی امکان حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه‌ها وجود دارد؟»، گفت: برای حضور بانوان مشکلی نداریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در فصل بعد میزبان خوبی برای آنها باشیم.

فاضلی راجع به میزان بودجه بازسازی ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: برآورد بودجه به معاونت فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن مرتبط می‌شود، چون سؤال تخصصی است ایشان بهتر می‌تواند پاسخ بدهد.

وی درباره رفع مشکل برق ورزشگاه آزادی نیز اظهار داشت: برای حل این مشکل پیمانکار مشغول کار است. بیش از 70 تا 80 درصد کار پیمانکاری پیش رفته است و به‌زودی به پایان خواهد رسید.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید