رشد ۶۳۷ واحدی شاخص کل بورس

    کد خبر :1054091
رشد شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد ۶۳۷ واحدی مواجه شده است، ارزش معاملات خرد عدد ۷۸۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۱۸۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۶۳ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم ۱۴۳ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۸۸ میلیارد تومان است که کاهش ۱۰۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۶۷ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه غذایی با ثبت رقم ۱۹۳ میلیارد تومان (۱.۷ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۷۵ میلیارد تومان (۰.۲ برابر میانگین هفتگی) و انبوه سازی با ارزش معاملات ۷۴ میلیارد تومان (۰.۲ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

به گزارش مهر، گروه غذایی با ارزش معاملات ۱۹۳ میلیارد تومان (۱.۷ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه ماشین آلات برقی با ارزش معاملات ۱۵ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) و گروه کانی‌های غیرفلزی با ارزش معاملات ۵۱ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید