لیگ جهانی کاراته - مسکو

رزیتا علیپور به فینال رسید

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۶
    کد خبر :621343

کاراته کای وزن ۶۱- کیلوگرم تیم بانوان ایران با کسب ۵ پیروزی متوالی برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت و دو نماینده دیگر کشورمان از دور مسابقات حذف شدند.

 

در ادامه ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی که به میزبانی روسیه در شهر مسکو جریان دارد، رزیتاعلیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم با پیروزی مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی کار خود را برتری ۵ بر یک مقابل «رادینوویچ» از سوئیس آغاز کرد و سپس با رای داوران «جوانا رکویچ» از صربستان را از پیش رو برداشت و در ادامه در پیکار با «لائورا سیورت» از فرانسه ۵ بر صفر و «بتیسام سادینی» از مراکش ۳ بر صفر به برتری دست یافت و به نیمه نهایی راه یافت.

 

علیپور در این مرحله برابر «جیانا لطفی» از مصر را نیز شکست و به دیدار نهایی راه یافت. وی فردا یکشنبه در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف «جوما هانا» از کانادا می رود. شیما آل سعدی در همین وزن ابتدا ۲ بر یک «کریستینا مه» از استرالیا را شکست داد و سپس ۳ بر صفر برابر «آنیتا سروگینا» از اکراین باخت و حذف شد.

 

به گزارش مهر،همچنین در کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی با کسب امتیاز ۲۲.۹۴ از صعود به مرحله بعد بازماند و از جدول خارج شد.

 

همچنین در وزن ۸۴- کیلوگرم مهدی قراری زاده در دو مبارزه نخست خود «اربول ژورمالف» از قرقیزستان را ۳ بر صفر و «ایگور چیخماروف» از قزاقستان را یک بر صفر شکست داده است. مهدی خدابخشی نیز بعد ای برتری یک بر صفر برابر «استوسکی» از مقدونیه، پس از تساوی ۳ بر ۳ برابر «تورگت حنسوف» آذربایجانی با قانون سنشو باخت.در همین وزن ذبیح الله پورشیب نیز کار خود را با برتری ۲ بر یک مقابل «کایکو رودرگوئز» از برزیل آغاز کرد.

 

این دوره از مسابقات با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در سالن ورزشی «جورجیفسکی» شهر مسکو جریان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید