وزیر آموزش و پرورش:

رتبه بندی معلمان امسال اجرایی می‌شود

    کد خبر :639824
رتبه بندی معلمان امسال اجرایی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در صورت جذب اعتبار و بودجه امسال اجرا می‌شود.

محسن حاجی میرزایی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان استان مازندران با بیان اینکه وقتی معلم از وضعیت خوب برخوردار باشد و آرامش کافی داشته باشد همه کاستی‌ها قابل جبران است افزود: از نگاه من معلم جانشین همه نداشته هاست است، معلم می‌تواند کاستی فضای آموزشی را جبران کند و می‌تواند درس خلاقیت را در زندگی اجتماعی بیاموزد و رساندن معلمان به شرایط آرامش جزو ماموریت‌های ماست.

 

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان امسال اجرا می‌شود گفت: طبق پیش بینی قانون بودجه سال ۹۸ دولت با استفاده از امکانات و اختیارات خودش شکل طرح رتبه بندی را تدوین کرده و در قالب لایحه نیز به مجلس تقدیم می‌شود و اگر بتوانیم اعتبار را جذب کنیم و این طرح را در عمل بیازماییم، اجرا می‌شود.

 

وی با اظهار اینکه آیین نامه رتبه بندی در کمیسیون اجتماعی دولت تدوین شده است و این در دستور کار دولت قرار دارد ادامه داد: هر زمانی که طرح تصویب شود اجرای می‌شود، ولی مبنای اعمال افزایش‌ها از مهرماه امسال خواهد بود و همکاران از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

 

به گزارش میزان،وزیر آموزش و پرورش به مشارکت خیران اشاره و اضافه کرد: امسال خیران ۳۶ میلیارد تومان در استان مازندران تعهد کردند که ۷۷ درصد بیش از گذشته بوده است و نشان می‌دهد مشارکت اجتماعی در استان و منطقه بالا است و باید با مشارکت خیران بتوانیم کاستی‌ها را برطرف کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید