رایزنی جدید پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۶
    کد خبر :879736
رایزنی جدید پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه پرسپولیس در صدد است تا با مدیریت جدید خود راهش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باز کند.

بیژن ذوالفقار نسب در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی بانوان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دختران کشورمالن برای اولین بار در مسابقات مهمی شرکت می کنند. به دفعات تمرینات و اردوهای ان ها را دیدم. بسیار باهوش، با ذکاوت و تحصیلکرده هستند. تحت نظر یک مربی بسیار خوب هستند که پدرش هم فوتبالیست بوده، این ها موید این است که زحمت کشیدند و مانند یک خانواده با کاستی و مشکلات زندگی می کنند. بسیار خوشبینم که نتایج خوبی می گیرند. از عزیزی خادم باید تشکر کرد که چنین مراسم خوبی را برگزار کرد. ان شاالله با دست پر به کشور بر گردند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حل مشکلات این باشگاه، گفت: مشکل همیشه دو صفحه دارد. یک صفحه خیلی قشنگ و خوش ترکیب است. یک صفحه هم مکدر است و کامل نیست. هنر مدیران در این است که هر دو صفحه را یکرنگ کنند. رضایت منطقی بین بازیکنان به وجود بیاورند. امکانات ورزشی مناسب را در اختیار آن ها بگذارند. حق و حقوشان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: آن ها زندگی دارند. باید حقوقشان به موقع پرداخت و تعهدات لازم به هر شکل ممکن ایجاد شود تا بتوانند با دلگرمی و عزم بیشتری در اختیار تیم باشند و نتایج بهتری بگیرند. شدیدا در صدد هستند این کار صورت بگیرد یعنی بودجه لازم جذب شود.

به گزارش همشهری آنلاین، ذوالفقار نسب با اشاره به موضوع حذف باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: در مورد مشکلات بین المللی و مساله حذف باشگاه‌ها، پرسپولیس در حال رایزنی است تا برائت را بگیرد و بتواند در مسابقات حضور پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید