راه اندازی پویش ازدواج آسان در منطقه ۵ پایتخت

    کد خبر :584920

خطبه عقد دومین زوج کمپین ازدواج آسان در شهرداری منطقه ۵ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، خیرین و شهروندان جاری شد.

دومین مراسم ازدواج آسان در منطقه ۵ با حضور مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مدیران، خیرین و بیش از هزار نفر از شهروندان در محله شاهین شمالی در بوستان میثم برگزار شد.

فراهانی در این مراسم درباره اجرا ازدواج آسان در تهران گفت: امروزه نیازمند این هستیم تا به روش های مختلف فضای شادی برای شهروندان فراهم کنیم. باید ما شیعیان از سیره امامان درس گرفته و مهم ترین الگوبرداری این است که به جای تکیه مطلق به مسائل مادی، هم کفو بودن زوجین و انتخاب صحیح، مد نظر باشد تا ازدواج آسان ترویج شود.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین ازدواج آسان در منطقه افزود: امیدواریم مراسم ازدواج آسان منطقه ۵، الگویی برای شهر تهران شده تا در تمام مناطق، فرهنگ ازدواج آسان تسهیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولین و شهروندان به سهم خود باید دوری از تجمل گرایی را رواج داده و به معیارهای درست ازدواج توجه داشته باشند تا در جامعه با ازدواج بیشتری روبرو شویم. شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه حامی جوانان است تا با تصویب قوانین و نظارت، کمک های لازم برای ازدواج آسان را انجام دهد.

به گزارش مهر، در حاشیه این مراسم، امام جماعت شهرداری منطقه ۵ از خیرین خواست تا به کمپین ازدواج آسان منطقه ۵ کمک کنند و اصول زندگی مشترک را در قالب خدامحوری، عبادت خانوادگی، ساده زیستی، ایثار و انفاق، عفت ورزی، دور نگه داشتن خانواده از گناه، اصل تقسیم کار در خانواده و برقراری ارتباط بیشتر با مساجد مد نظر قرار دهند.

اولین مراسم ازدواج آسان در منطقه ۵ با تاکید شهردار تهران مبنی بر راه اندازی این پویش، پنجم تیرماه ۹۸ در جوار مقبره شهدای بوستان کوهسار برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید