راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۱۲
    کد خبر :886754

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم جشن ۲۲ بهمن امسال علاوه بر مانور خودرویی و موتوری، با حضور مجازی تمامی مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: مراسم حضوری روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط کرونایی در تهران و شهرهای قرمز، با مانور خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود که با هماهنگی به عمل آمده، امکان حضور مجازی مردم ایران اسلامی در این جشن باشکوه نیز فراهم شده است.

وی افزود: فعالان فضای مجازی انقلابی در سراسر کشور امسال نیز با توجه به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونا، ضمن فعالیت گسترده در تمامی بخش‌ها، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور، راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن را از بامداد این روز تا پایان شب برای اقشار گوناگون مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: سال گذشته هم این راهپیمایی و پویش ملی بامشارکت میلیونی مردم مومن و خداجوی ایران و به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان برگزار شد و استقبال باشکوه از آن برگزار کنندگان را ترغیب کرد امسال نیز در گستره بزرگتری آنرا انجام دهند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند با تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و رایانه خود با ورود به سامانه www.bahman۱۴۰۰.ir و ثبت نام و نام خانوادگی و تلفن، انتخاب شعار و پوستر پیشنهادی مورد نظر خود، در این راهپیمایی شرکت و فایل آنرا در صفحات شخصی فضای مجازی در تمامی پلتفرم‌ها بارگذاری کنند.

محمودی ادامه داد: کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر همچنین مجموعه گسترده‌ای از تولیدات مردمی مرتبط با یوم الله ۲۲بهمن و دهه فجر را در سایت‌های مرجع عصر انتظار، محتوانشر و سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارگذاری کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید