رابط کاربری EMUI 13 هوآوی معرفی شد

    کد خبر :948701
رابط کاربری EMUI 13

شرکت هوآوی به تازگی رابط کاربری EMUI 13 را معرفی کرده که بزودی دردسترس افراد مختلفی قرار می گیرد و با ویژگی های جدیدی تجربه کاربری بهتری برای دارندگان گوشی هوآوی رقم خواهد زد.

بازتاب-‌‌هواوی به‌طور غیرمنتظره‌ای سفت‌افزار EMUI 13 را معرفی کرد. این برای تلفن های شرکتی طراحی شده است که در خارج از چین فروخته می شوند، دستگاه های چینی HarmonyOS را اجرا می کنند. تصادفی نیست که EMUI 13 پس از اعلام HarmonyOS 3.0 منتشر شد: بسیاری از عناصر رابط برای نسخه جدید سیستم عامل جهانی از نسخه چینی قرض گرفته شده اند. اما بدون ویژگی های جدید نبوده است.

کشیدن برای اشتراک‌گذاری به شما امکان می‌دهد متن را با فشار طولانی انتخاب کنید، یک تصویر یا فایل را انتخاب کنید، و همه آن‌ها را به SuperHub بفرستید – تصویر کلیپ‌بورد خودتان، که از آن می‌توانید یک فایل، تصویر یا متن را در هر کجا و به هر نحوی ارسال کنید. از طریق SuperHub، همچنین می‌توانید فایل‌ها را حذف کنید یا داده‌های موجود در فایل‌های ارسالی را جستجو کنید.

رابط کاربری EMUI 13 هوآوی معرفی شد

ویژگی SuperStorage برای آزاد کردن فضای حافظه فلش طراحی شده است. بنابراین، می‌تواند با فشرده‌سازی داده‌های برنامه‌های استفاده نشده، یافتن و حذف فایل‌های تکراری، حذف فایل‌های بدون ادعا از دانلودها و غیره تا ۲۰ گیگابایت آزاد کند.

ویژگی پخش صدا به شما امکان می دهد جریان صوتی را از یک تلفن به دو دستگاه صوتی متصل (به عنوان مثال، دو جفت هدفون) پخش کنید. مثال به FreeBuds Pro 2 اشاره دارد و هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی با هدفون های دیگر کار می کند یا خیر. امنیت در EMIUI 13 بهبود یافته است. به عنوان مثال، کاربران می توانند ببینند که برنامه های نصب شده چند بار از داده های کاربر استفاده می کنند. این سیستم همچنین می‌تواند برنامه‌ها را برای بدافزارهای احتمالی اسکن کند یا در مورد رفتار مشکوک برنامه‌های کاربردی هشدار دهد.

در حال حاضر، هواوی هنوز فاش نکرده است که کدام گوشی‌ها و چه زمانی EMUI 13 را دریافت خواهند کرد. اما معمولاً پرچمداران در موج اول به روز رسانی ها قرار می گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید