چگونه حافظه پنهان آیفون خود را پاکسازی کنیم

    کد خبر :984048
حافظه پنهان آیفون

پاک کردن کش در آیفون یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به دستگاه است، این کار را می‌توان به راحتی در دستگاه انجام داد، همچنین می‌توانید از این نکات برای پاک کردن حافظه پنهان در iPad نیز استفاده کنید.

بازتاب-به دو روش می توانید این کار را انجام دهید، یا در مرورگر خود در iPhone یا iPad یا در برنامه های مختلف دستگاه خود. می‌توانید دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا به راحتی کش را در iPhone یا iPad خود پاک کنید. این می تواند مقداری از فضای ذخیره سازی مورد نیاز دستگاه شما را حذف کند و همچنین احتمالاً سرعت دستگاه شما را نیز افزایش دهد.

چگونه حافظه پنهان آیفون را پاک کنم؟

این روش حافظه پنهان موجود در سافاری آیفون یا آیپد شما را پاک می‌کند، همچنین تمام کوکی‌های دستگاه شما پاک خواهد شد. این ممکن است به شما کمک کند تا سرعت مرورگر خود را در مرورگر Safari افزایش دهید. هنگامی که تمام حافظه پنهان را پاک کردید، باید رمزهای عبور خود را دوباره در هر وب سایتی وارد کرده زیرا از سیستم خارج می‌شوید.

  • در iPhone یا iPad خود به تنظیمات بروید.
  • به Safari رفته و آن را انتخاب کنید.
  • روی Clear History and Website Data در دستگاه خود کلیک کنید.
  • پنجره‌ای ظاهر می‌شود و پاک کردن تاریخچه و داده‌ها را انتخاب کنید.

تمام تاریخچه‌های مرور شما در سافاری پاک می‌شود و باید دوباره به هر وب سایتی وارد شوید، امیدواریم در هنگام استفاده از مرورگر سافاری، این کار برای شما در دستگاه شما سرعت بخشد.

حافظه پنهان آیفون

چگونه کش را از سایر برنامه های آیفون یا آی پد پاک کنم؟

یکی دیگر از راه‌های احتمالاً افزایش سرعت کارها در دستگاهتان، پاک کردن حافظه پنهان روی برنامه‌هایی است که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، این برنامه‌ها می‌توانند فضای زیادی را با اسناد و داده‌هایشان اشغال کنند و همچنین ممکن است سرعت کار را کاهش دهند. اگر برنامه‌ای دارید که از داده‌های زیادی استفاده می‌کند که دیگر به آن نیاز ندارید، می‌توانید برنامه را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.

تنها راه حذف داده های این برنامه ها حذف کامل برنامه است. مراحل زیر را برای حذف برنامه های جداگانه دنبال کنید. اگر این کار را انجام دهید، برنامه و تمام داده ها به طور کامل حذف می شود، بنابراین مطمئن شوید که این کار را فقط برای برنامه هایی انجام می دهید که دیگر به داده ها نیاز ندارید.

  • به تنظیمات دستگاه خود بروید.
  • General سپس iPhone Storage را انتخاب کنید.
  • برنامه ای را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی Delete App کلیک کنید.
  • سپس دوباره به حذف برنامه ارتقا پیدا می کنید، کلیک کنید و برنامه حذف خواهد شد.
  • این همان چیزی است که باید برنامه را به طور کامل از دستگاه خود حذف می کردید و مقداری فضا آزاد می کردید.

امیدواریم این نکات برای شما مفید و مفید واقع شود، اگر سوالی دارید، لطفاً در زیر نظر دهید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به آنها پاسخ دهیم. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار در iPhone و iPad خود در وب سایت اپل بیابید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید