نحوه بک آپ گرفتن از گوشی اندرویدی

    کد خبر :987449
گوشی اندرویدی

گرفتن بک آپ از یک گوشی اندرویدی اهمیت دارد، زیرا هنگامی که قصد ارتقا نرم افزاری هستید، می‌تواند موجب ذخیره‌سازی اطلاعات و داده مهم شود.

بازتاب- بسیاری از افراد که به دنبال بک آپ گیری گوشی هستند، نمی‌دانند چگونه می‌توان بک آپی از گوشی اندرویدی گرفت، موردی که اگر بتوان آن را فراگرفت، قطعا مفید واقع می‌شود. بنابراین هنگامی که پشتیان گیری صورت می‌گیرد، افراد می‌توانند با خیالی راحت بروزرسانی داشته یا گوشی را فلش کنند. به هر حال در ادامه قصد داریم نحوه بک آپ گرفتن از گوشی اندرویدی را شرح دهیم.

چگونه از گوشی یا دستگاه اندروید خود بک آپ تهیه کنیم؟

گوشی اندرویدی

بهترین راه برای بک آپ گرفتن از دستگاه، این بوده که از طریق گوشی به حساب Google خود متصل شوید، بنابراین می‌توانید دستگاهتان را طوری تنظیم کرده که این کار را به طور خودکار انجام دهد. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه کنید.

می‌توانید با Google One از تمام اطلاعات مهم دستگاه اندروید خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، این کار مواردی مانند سابقه تماس، مخاطبین، داده‌های برنامه، پیام‌های SMS، تصاویر و ویدیوها، داده‌های برنامه و موارد دیگر را ذخیره می‌کند.

به تنظیمات و سپس Google رفته، اکنون بک آپ گرفتن را انتخاب کنید و بک آپ گرفتن توسط Google One را انتخاب نمایید، بسته به اینکه چه دستگاهی دارید، ممکن است لازم باشد ابتدا برنامه Google One را دانلود کنید.

برای انجام این کار، باید برنامه Google One را در دستگاه خود باز کرده و سپس Storage را انتخاب کنید، اگر اولین نسخه پشتیبان شما است، می‌توانید راه‌اندازی بک آپ گیری از داده را انتخاب کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید از چه چیزی در دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

چگونه می‌توان بک آپ گیری خودکار را در دستگاه اندروید تنظیم کرد؟

با Google One می‌توانید به راحتی بک آپ گیری خودکار را در دستگاه خود داشته باشید. برای انجام این کار، برنامه Google One را باز کرده و سپس Storage را انتخاب کنید، اکنون به قسمت بک آپ گیری رفته و گزینه Set up data backup را انتخاب کنید. سپس می توانید بک آپ گیری خودکار را برای دستگاه خود انتخاب کنید.

Google جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده از Google One برای بک آپ گیری از دستگاه خود در وب‌سایت خود دارد. تولیدکنندگان مختلف گوشی های هوشمند مانند سامسونگ و سایرین نیز گزینه های خود را برای پشتیبان گیری از دستگاه شما ارائه می دهند.

با انجام روش های فوق می توانید بک آپ گیری در گوشی داشته باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید