رئیس قوه قضاییه: کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام است

    کد خبر :984918
رئیس قوه قضاییه کشف حجاب

رئیس دستگاه قضا گفت: کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن ست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات خواهند شد، کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در اولین جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مقوله ناهنجاری‌های اجتماعی، یادآور شد که ضابطین موظف هستند با جرم مشهود و هر نوع ناهنجاری که خلاف قانون و شرع است و در ملاء‌عام رخ می‌دهد و سبب آزردگی مردم مؤمن می‌شود، برخورد کنند و موارد را برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع دهند و مراجع قضایی نیز باید در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها اهتمام داشته باشند.

 بخش هایی از اظهارات اژه ای را در ادامه می خوانید:

در مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، قبل از کار سلبی، باید کار ایجابی انجام داد و دستگاه‌های مسئول در این مقوله از جمله دستگاه‌های فرهنگی نباید از خود سلب مسئولیت کنند؛ همه دستگاه‌های فرهنگی کشور در این زمینه وظایفی دارند که در همه شرایط و زمان‌ها باید به این وظایف عمل کنند و باید نسبت به عمل به وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

در صورت شناسایی و دستگیری این عاملان، قوه قضاییه بصورت ویژه و خارج از وقت به این موضوع رسیدگی می‌کند و تمام کسانی که به هر نحو از جمله مشاور، معاون، مُسبب و شریک در این مسائل باشند، بدون هیچ اغماضی تحت پیگرد قاطع قرار می‌گیرند.

کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن ست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات خواهند شد، کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

 فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید