رئیس اسبق رسانه ملی از فیلم مورد علاقه اش گفت

    کد خبر :97494

عزت الله ضرغامی این هفته به شبکه یک می آید تا فیلم مورد علاقه اش را با بینندگان سینما یک تماشا کند.

در برنامه این هفته سینما یک که حدود ساعت 15 : 22 دقیقه پخش می شود، عزت الله ضرغامی حضور دارد و فیلم پیشنهادی‌اش را که فیلمی ماوراء الطبیعی است را برای پخش در این برنامه معرفی و نقد می‌کند.

ضرغامی فیلم «Flatliners» را که فیلمی علمی–تخیلی، ترسناک و البته روان‌شناختی است پیشنهاد کرده که این هفته پخش شود. این فیلم محصول سال 1990 ایالات متحده است و جوئل شوماخر کارگردان فیلم‌هایی همچون « Falling Down» و «Trespass» آن را کارگردانی کرده است.

همچنین نویسندگی فیلم سینمایی «Flatliners» را پیتر فیلاردی و تهیه‌کنندگی آن را مایکل داگلاس و ریک بیبر بر عهده داشتند. در این فیلم بازیگرانی همچون کیفر ساترلند، جولیا رابرتس، ویلیام بالدوین، اولیور پلات و کوین بیکن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«Flatliners» در تاریخ 10 اوت 1990 توسط کلمبیا پیکچرز به نمایش در آمد. نکته جالب توجه اینکه دنباله‌ای بر این فیلم با بازی الن پیج و دیه‌گو لونا و همچنین کیفر ساترلند قرار است در سپتامبر 2017 اکران شود.

برنامه سینما یک به کارگردانی غلام عباس فاضلی کاری از گروه تامین برنامه شبکه یک سیماست که پنجشنبه شب‌ها یکی از فیلم های برتر سینمای ایران و جهان را پخش می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید