دعوت محسن رضایی به «قیام اقتصادی»

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸
    کد خبر :896150
دعوت محسن رضایی به «قیام اقتصادی»

معاون امور اقتصادی رئیس جمهور گفت: دیپلماسی و میدان با هم است و باید در هر دو توکل بر خدا همچنین تدبیر و اعتماد به نفس داشت. الان اگر دو رزمنده ما را در سوریه به شهادت برسانند با انواع موشک‌ها بر سرشان مواجه خواهند شد.

محسن رضایی، معاون امور اقتصادی رئیس جمهور امروز در یادواره سردار شهید علی تجلایی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار داشت: امید است روحیه پاسداری از انسان، و ارزش‌های اسلامی به برکت ماه شعبان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در شرایطی هستیم که باید یک قیام اقتصادی کنیم، گفت: همانطور که در انقلاب قیام سیاسی و در هشت سال دفاع مقدس قیام نظامی کردیم الان باید دولت و مردم با هم یک قیام اقتصادی کنند.

وی ادامه داد: اینکه دولت فقط نظاره‌گر باشد کار به جایی نمی‌توان برد و باید خود نیز وارد اقتصاد شوند هم دولت و هم مردم باید در کنار هم وارد این انقلاب اقتصادی شوند.

رضایی بیان داشت: اینکه اقتصاد پشتوانه اقتدار و زندگی مردم و تمدن ماست و ارزش این را دارد که یک قیام برای آن صورت گیرد.

وی با اشاره بر اینکه ما در این دولت دو برنامه اعم از حل مسائل روزانه مانند کنترل گرانی و مهارها و زنجیرهای از دست رفته در اقلام مردم و دیگری اصلاحات اساسی صورت گیرد، گفت: باید جراحی‌های بزرگ انجام گیرد تا اقتصاد حل شود از این‌رو شاید در برنامه دومی دومی آثار دیرتر در زندگی مردم خواهد داشت ولی شروع شده است.

به گزارش فارس، وی گفت: با حل مشکلات اقتصادی روزانه نمی‌توان کاری به زندگی مردم کرد ولی آنها هم باید حل شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید