دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در نوشهر

    کد خبر :979558
دستگیری

فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل  انتشار تصاویر غیر اخلاقی و منافی عفت در فضای مجازی این شهرستان غرب مازندران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اکبر درویشی گفت : کارشناسان پلیس فتا در پی رصد گردانندگان صفحات شبکه های اجتماعی پیام رسان و سایت ها یک مورد حساب کاربری که مرتکب این اعمال غیراخلاقی شده بود شناسایی و دستگیر کردند .

وی در باره جزییات بیشتر این پرونده توضیح داد: با پیگیری های سایبری کارشناسان فنی پلیس فتا ناشر این تصاویر یکی از ساکنان بخش مرکزی نوشهر بود.

فرمانده نیروی انتظامی نوشهر خاطرنشان کرد : متهم پس از مشاهده ادله و استدلال مربوطه این اتهام را پذیرفت و صفحه انتشار این تصاویر را متعلق به خود دانست .

درویشی افزود: متهم بر این باور بود در فضای مجازی نظارتی وجود ندارد و بنا به گفته اش یکی از علت های انتشار این تصاویر مستهجن را سرگرمی خود مطرح کرده است .

این مسوول امنیتی و انتظامی شهرستان به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد : فعالیت آن ها در فضای مجازی رصد و ردیابی می شود و هر عملی مانند توهین و تهدید غیر اخلاقی با وجود آنکه در فضای حقیقی جرم است در فضای مجازی هم چنین حکمی دارد و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

مشرق/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید