دستبند تناسب اندام Watch Fit 2 هوآوی معرفی شد/ با ویژگی‌های بزرگ

    کد خبر :911026

هوآوی در سال‌های گذشته به ارائه گجت‌های پوشیدنی متنوعی روی آورده و سری دستبند‌های تناسب اندام Watch Fit نیز از این خانواده هستند. حال هوآوی تصمیم گرفت نسل جدید را با بهبودی در طراحی و مشخصات فنی معرفی کند.

بازتاب- این ساعت یا همان دستبند از نمایشگر مستطیل شکل شیک و بزرگی برخوردار است. این گجت پوشیدنی از 15 ژوئن در سه نسخه کلاسیک ادیشن، اکتیو ادیشن و الگانت ادیشن با قیمتی 149 تا 249 یورویی عرضه خواهد شد.

Watch Fit 2 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.74 اینچی AMOLED با رزولوشن 336 در 480 پیکسل است. علاوه بر میکروفون داخلی معمولی، Watch Fit 2 همچنین دارای یک بلندگو است که به شما امکان می‌دهد تماس‌ها را از تلفن هوشمند متصل به بلوتوث این گجت کنترل کنید. این پوشیدنی همچنین می‌تواند موسیقی از پیش دانلود شده را بوسیله اپلیکیشن موبایل پخش کند. قابلیت Tap to Transfer به شما این امکان را می‌دهد که با یک ضربه، فایل‌ها را بین دستگاه‌های Huawei منتقل کنید.

گذشته از آن این دستبند همچنین دارای یک نمایشگر نوری ضربان قلب و یک حسگر SpO2 (تعیین سطح اکسیژن در خون)، حفاظت از آب (5 دستگاه ATM)، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و NFC، عمر باتری تا 10 روز است. 97 حالت مختلف ورزشی هم پشتیبانی می‌کند تا یک گجت پوشیدنی کامل باشد. این دستبند با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید 6.0 و iOS 9.0 یا نسخه‌های جدیدتر متصل شود.

برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید