در هر جنگی اشتباهاتی رخ می دهد!

    کد خبر :385416

ولیعهد عربستان در گفتگوی خود با بلومبرگ در خصوص جنگ در یمن و تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به این کشور صحبت کرد.

به گزارش مهر، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در گفتگوی تفصیلی خود با سایت آمریکایی بلومبرگ در خصوص زمان پایان جنگ در یمن گفت: در نزدیکترین زمان ممکن جنگ در یمن به پایان می رسد چرا که ما به این جنگ در نزدیکی مرزهای خود نیازی نداریم.

وی مدعی شد: ما نمی خواهیم حزب الله جدیدی در شبه جزیره عرب تشکیل شود و این خط قرمز ما است.

بن سلمان گفت: ما به انصارالله فشار می آوریم و امیدواریم که آنها آماده اجرای گفتگو در نزدیک ترین زمان ممکن و دستیابی به یک توافق باشند.

ولیعهد عربستان همچنین با اشاره به اقدامات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن اذعان کرد: در هر جنگی اشتباهاتی رخ می دهد و هر کدام از این اشتباهات به مثابه مسأله ای دردناک است و ما برای حل آن در نزدیک ترین زمان ممکن تلاش می کنیم.

این در حالی است که جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بارها تعمدا مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستانها در یمن را مورد حمله قرار داده اند.

وی در خصوص متشنج شدن روابط عربستان با دیگر کشورها به دلیل تجاوز به یمن گفت: ما روابط خود را با کشورهای دیگر به خطر نمی اندازیم اما این مسأله به امنیت ملی مربوط می شود و امیدواریم که آنها بفهمند و معتقدیم که آنها این مسائل را درک می کنند. ما نمی توانیم امنیت ملی خود را به خاطر روابط با دیگر کشورها به خطر بیندازیم.

بن سلمان در حالی این سخنان را مطرح می کند که بسیاری از کشورهای منطقه ای و غربی و نهادهای بین المللی به شدت از عربستان به دلیل تجاوز به یمن انتقاد کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید