درخواست کواکبیان از وزارت خارجه برای پیگیری آزادی یک ایرانی از زندان آمریکا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۴۵
    کد خبر :711427

مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 اردیبهشت) قوه مقننه در ابتدا در انتقاد نسبت به اعلام تاریخ پایان جلسات صحن مجلس دهم توسط رنجبرزاده گفت: آخرین جلسه صحن مجلس دهم در تاریخ 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود که این تاریخ در رسانه ها نیز اشتباه منتشر شده است.

وی ادامه داد: تمدید تحریم های تسلیحاتی در سازمان ملل عواقب بسیار ناخوشایندی برای آمریکا و قدرت های اروپایی دربر خواهد داشت که باید مواظب باشند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: از وزارت امور خارجه می خواهم به طور جدی ادامه بازداشت دکتر سیامک عسگری در آمریکا را پیگیری و در این زمینه روشنگری کند.

به گزارش تسنیم، این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: صدا و سیما نباید هر موضوع موهنی را به نام مداحی و روضه خوانی از تلویزیون پخش کند کما اینکه به تازگی در یکی از مداحی ها اتهام قماربازی را به امام حسین (ع) وارد ساختند بنابراین از دستگاه های نظارتی می خواهیم که بر عملکرد مداحان نظارت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان از دستگاه های نظارتی خواست تا بر افزایش سرسام آور قیمت کالاهای اساسی در بازار نظارت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید